یزد؛

نشست هم اندیشی اصحاب رسانه

نشست هم اندیشی مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد و مدیر روابط عمومی استانداری یزد با اصحاب رسانه برگزار شد.

 غیاثی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  در مورد برنامه‌های روزهای آتی در استان، گفت: هشتمین دوره سراسری شعر کویر6اردیبهشت در ابرکوه ، اولین جشنواره استانی با موضوع یزدشناسی 10اردیبهشت در مهریز ، جشنواره منطقه ای فرهنگی هنری عشایر 13لغایت 15اردیبهشت ماه در مروست ، از جمله برنامه‌های در دستور کار برای روزهای آتی در استان یزد است.

غیاثی افزود: 500 اثر به دبیرخانه سراسری شعر کویر ارسال شده و از 18اثر تقدیر و از کتاب آثار برگزیده هفت دوره گذشته رونمایی می شود.

 مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد یزد گفت:700 اثر به دبیرخانه جشنواره یزدشناسی ارسال شده و از 10اثر در این جشنواره که 10 اردیبهشت ماه در شهرستان مهریز برگزار میشود تقدیر می شود.

غیاثی پیرامون انتخابات افزود: رسانه ها باید تلاش کنند تا مردم حضور حداکثری در پای صندوق رای داشته باشند و ایجاد رقابت سالم و رعایت اخلاق و پرهیز از تهمت را از ویژگی های کاندیدها برشمرد.

مدیر روابط عمومی استانداری در این نشست گفت: در انتخابات پیش رو نگاه دستگاه اجرایی استان به این است که راسنه ها رویکرد منتقدانه داشته باشند و نگاهشون به بحث انتخابات نگاه انتقادی باشد و رسانه ها و خبرنگاران منتقد ، کارشناسان سازمانها هستند.

در حاشیه این مراسم ازمنشور اخلاقی انتخابات رونمایی شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.