همدان؛

تشکیل ستاد رسیدگی به جرائم انتخاباتی در استان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان از تشکیل ستاد رسیدگی به جرائم انتخاباتی در استان خبر داد.

تشکیل ستاد رسیدگی به جرائم انتخاباتی در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ گلستانی با اشاره به در پیش بودن پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا گفت تبلیغات زود هنگان برخی داوطلبان در برخی شهرها از جمله همدان وملایر اغاز شده که تبلیغات زودهنگام محسوب و تخلف انتخاباتی است.

وی گفت: ستادهای زسیدگی به جرائم انتخاباتی در همه شهرستانها تشکیل وبرای جلوگیری از تضییع حقوق و سایر داوطلبان از تبلیغات زودهنگام دواطلبان در فضاهای رسمی ومجازی جلوگیری وبا فراد متخلف برخورد می شود.

گلستانی در ادامه با اشاره به همزمانی این دوره از انتخابات با انتخابات ریاست جمهوری هم ادامه داد: انتظار از مجریان انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم قانونی وبدون شائبه وبدون جانبداری است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان اضافه کرد: مردم باید در انتخابات پیش روی فرد اصلح را انتخاب کنند تا در روند فعلی کشور به لحاظ اقتصادی تغییر ایجاد کند.

وی ادامه داد: مردم باید رئییس جمهوری انتهاب کنند که حامی اقتصاد وتولید داخل باشد ودر مبارزه با فساد اداری و قاچاق کالا عزم جدی وجهادی داشته باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان همچنین خاطرنشان کرد: رییس جمهور اینده باید ضمن اصلاح ساختار مناطق ازاد که فعلا به دروازه برای ورود کالای های خارجی تیدیل شده دغدغه تامین همه منابع غذائی و کشاورزی برای مردم را هم داشته باشد.

گلستانی ادامه داد: رئییس جمهور اینده باید با تشکیل بانک اطلاعاتی از اموال واملاک مسئولان نسبت به شفافا سازی اموال انان اقدام کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.