در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نویسنده «هشت و نیم دقیقه» برای شبکه پنج دست به قلم شد/ سریالی 60 قسمتی در راه است

سریال جدید تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» خرداد ماه کلید می‌خورد.

بابک کایدان نویسنده مجموعه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص همکاری جدید خود با ایرج محمدی گفت: هم‌اکنون فیلم‌نامه‌ای را با پرداختن به ملودرامی خانوادگی به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در دست نگارش دارم.

وی در ادامه در خصوص جزئیات این فیلمنامه بیان کرد: این مجموعه تلویزیونی در 60 قسمت 45 دقیقه‌ای احتمالا خرداد ماه کلید می‌خورد و برای پخش از شبکه پنج در فصل زمستان آماده می‌شود.

نویسنده مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» ضمن اشاره به همکاری خود با مهدی محمدنژادیان نویسنده فیلم سینمایی «گشت ارشاد» درباره کارگردانی و نام این سریال اظهار داشت: کارگردانی و نام این مجموعه تلویزیونی همچنان مشخص نشده است. در حال حاضر دو ماه تا آغاز فیلمبرداری زمان داریم و بعد از انتخاب کارگردان، در مورد نام مناسب برای سریال تصمیم می‌گیریم.

وی در خصوص لوکیشن‌های انتخابی این مجموعه تلویزیونی افزود: با توجه به داستان نوشته شده، بخش عمده لوکیشن‌ها در تهران و احتمالا قسمت‌هایی را در یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور فیلمبرداری کنیم.

کایدان پیرامون قصه این مجموعه تلویزیونی خاطرنشان کرد: این سریال ملودرامی خانوادگی و با قصه‌ای عاشقانه بین دو خانواده است که فضای داستانی آن کمی در حال و هوای مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار