رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان مرکزی:

93 درصدداوطلبان شوراها ی استان مرکزی تایید صلاحیت شدند

صلاحیت 93درصد داوطلبان انتخابات شوراهای استان مرکزی درهیات های اجرایی وهیات نظارت بر انتخابات تایید شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛حجت الاسلام سلیمی رئیس هیات نظارت برانتخابات شوراهای استان مرکزی گفت : ازمجموع حدود ۶هزار نفر داوطلبان شوراهای شهر و روستای استان مرکزی درهیات های اجرایی وهیات نظارت بر انتخابات  نزدیک به ۹۳ درصد تاییدصلاحیت  شده اند و بیش از یک درصد خودشان انصراف داده اند و نزدیک به ۶ درصد یعنی  حدود ۴۰۰ نفر رد صلاحیت شده اند.
حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه در میان رد صلاحیت شدگان هم  اصلاح طلب  وجود دارد و هم اصولگرا اضافه کرد:  به جرات می گویم نگاه ما در بررسی صلاحیت ها یک نگاه کارشناسانه و قانونی و بر حسب اسناد بوده و به هیچ وجه نگاه سیاسی نبوده است.
 وی با بیان اینکه رد شد گان  از زمان ابلاغ ۴ روز فرصت دارند اعتراص خود را به دبیرخانه هییت نظارت استان اعلام کنند اضافه کرد : هیات عالی نظارت  هفته آینده جلساتی خواهد داشت و اعتراضات را به دقت بررسی می کنیم و اجازه نمی دهیم حقی از کسی تضییع گردد کماکان که اجازه نمیدهیم حقی از نطام تضییع گردد.
 رئیس هیات نظارت برانتخابات شوراهای استان مرکزی  ادامه داد:هیات نظارت بر اساس قانون و مستندات اعلام نظر می کند و ما به هیچ وجه بنا به توصیه و فشار ها از مواضع خودمون عقب نشینی نمی کنیم بلکه محکم تر بر مواضع خود و بررسی ها بر اساس قانون پافشاری می کنیم.
حجت الاسلام سلیمی اضافه کرد:  نکته مهمی وجود دارد که بسیاری از هیات های اجرایی به مستندات قانونی توجه نکردند و به نظر می رسد اینها برای فشار  و هزینه وارد کردن به  هیات نظارت بوده که خود این تخلف محسوب می شود.
انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.