پایان جولان دهی تیم بسکتبال شهرداری گرگان

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آخرین دیدار این فصل خود به مصاف دانشگاه آزاد خواهد رفت.

پایان جولان دهی تیم بسکتبال شهرداری گرگانبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با 3 دیدار به پایان می رسد و از 10 تیم شرکت کننده  در لیگ برتر تنها 8 تیم به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد.

تیم لوله آ.اس شیراز به علت مشکلات مالی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و همچنین در دو بازی حضور پیدا نکرد که طبق قانون بسکتبال از لیگ برتر حذف شد.تیم شهرداری گرگان هم که لیگ برتر را با انگیزه آغاز کرد نتوانست برابر تیم های مطرح و پر قدرت جولان دهد و امروز در آخرین دیدار این فصل خود به مصاف دانشگاه آزاد خواهد رفت.

بازی دو تیم شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد بدون حضور تماشاگران دنبال می شود.در هفته سوم از دور گروهی دو تیم شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام در گرگان به مصاف هم رفتند که در اواخر بازی هواداران به داوران فحاشی کردند  که بازی برای دقایقی متوقف شد.بر این اساس کمیته انضباطی تصمیم گرفت برای برگزاری مسابقه مناسب دیدار این دو تیم بدون حضور تماشگران پیگیری شود.


محمد مهدی ایزدپناه سرمربی شهرداری گرگان درباره آخرین دیدارش با دانشگاه آزاد بدون حضور تماشاگر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گفت:کمترین حق مردم گرگان این است که یک تیم خوب داشته باشند.به نظرم مسئولین به تیم گرگان کم لطفی می کنند. پتاسنیل فنی در گرگان در حدی زیاد است که می تواند یک فدراسیون را اداره کند اما با این بودجه ها به هیچ عنوان نمی شود تیم داری کرد.

وی ادامه داد:در تیمی که بازیکن تیم ملی و خارجی حضور ندارد نمی شود انتظار نتایج خوب را داشت.در گرگان بیش از 50 هزار نفر طرفدار داریم و تعجب می کنم از اینکه مسئولین به بسکتبال گرگان توجه نمی کنند.خیلی از شهر ها تیم ندارند اما ما سعی کردیم با امکانات کم چراغ بسکتبال گرگان را روشن نگه داریم.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار