طیبه سیاوشی نماینده مجلس:

برگزاری مسابقات بین المللی قرآن یک دیپلماسی نرم است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، برگزاری سی چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن را یک رویداد بزرگ فرهنگی در سطح بین المللی و دیپلماسی نرم عنوان کرد.

برگزاری مسابقات بین المللی قرآن یک دیپلماسی نرم است
به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات ، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد خبری سی چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اظهار داشت: مسابقات بین المللی قرآن کریم، سی و چهارمین دوره ای است که برگزار می شود و یک رویداد فرهنگی بسیار مهمی در سطح بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام محسوب می شود.
 
وی افزود: برگزاری سی چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن یک دیپلماسی نرم است که بتوانیم که با 83 کشور در زیر یک سقف جمع شویم و مسابقات قرآنی را برگزار کنیم
نماینده مردم تهران در مجلس دهم ادامه داد: اتفاق خوب دیگری که امسال در سی چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اتفاق افتاده ، این است که در بخش خواهران هم این مسابقات با حضور 22 کشور در حال برگزاری است .
 
سیاوشی ادامه داد: به نظر من هر اتفاقی که در عرصه فرهنگی برای خانم ها روی دهد واقعاً بخش عظیمی از این قشر را خوشحال و از آن استقبال می کنند و این اتفاق فرخنده و مبارکی است که ان شاء الله  تداوم پیدا کند وسالهای بعد هم، به تعداد کشورهایی که  شرکت می کنند افزوده شود.
 
نماینده مردم تهران تاکید کرد: کیفیت برگزاری مسابقات در بخش برادران  نیز بسیار خوب بود و داوران متبحر و با تجربه ای کار قضاوت را بر عهده دارند.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 83 کشور از دعوت ما استقبال کرده و وارد عرصه سی چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن شده اند، اگر چه برخی از آنها کشورهایی نیستند که اکثریت مسلمان داشته باشند، ولی به دلیل علاقه ای که داشته اند در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند.
 
سیاوشی با اشاره به حضور متسابقین از سراسر جهان در سی چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم یادآور شد: این موضوع نشان دهنده این است که رویه ای که در پیش گرقته ایم، انشاء الله در دولت فعلی با موفقیت پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقات ، قران ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار