معاون سخنگوی رئیس جمهور:

دشمن می‌خواهد روحیه مردم افغانستان را تضعیف کنند

معاون سخنگوی ریاست جمهوری گفت که دشمن قصد دارند روحیه ملت را تضعیف کنند اما نیروهای امنیتی لحظه ای از مبارزه با دشمن غافل نمی شود.

مرتضوی: دشمن قصد دارد روحیه ملت را تضعیف کنندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شاه حسین مرتضوی در کنفرانس خبری در کابل اظهار داشتکه افغانستان اکنون در یک مرحله حساس تاریخی قرار دارد و در این لحظات حساس مردم و قوای سه گانه باید یکصدا و هماهنگ باشند تا بتوانیم دشمن را منزوی کنیم.

وی افزود:رویکرد دشمن در مبارزه با ملت افغانستان تغییر کرده است؛ آنها قصد دارند روحیه ملت را تضعیف کنند اما نیروهای امنیتی لحظه ای از مبارزه با دشمن غافل نمی شود.

وی تصریح کرد: اردوی ملی اکنون به عنوان یک نیروی قابل اعتماد برای مردم هدف حمله گروه های تروریستی قرار می گیرند. با این حال، نیروهای امنیتی اراده ای قوی برای سرکوبی دشمن دارند.

وی بیان داشت: افغانستان اکنون در یک مرحله حساس تاریخی قرار دارد که یا باید به عقب برگردد و یا دشواری ها را پشت سر گذاشته و رو به جلو حرکت نماید.

وی تاکید کرد: در این لحظات حساس مردم و قوای سه گانه باید یکصدا و هماهنگ باشند تا بتوانیم دشمن را منزوی کنیم.

مرتضوی گفت: پس از رویداد قول اردوی 209 شاهین، جلسه امنیتی با حضور رئیس جمهور برگزار شد و قرار شد در نخستین اقدام به مجروحین این رویداد کمک های همه جانبه صورت بگیرد. در رابطه با انتقال شهدا به ولایت های خودشان نیز مقرر شده پیکرهای شهدا به احترام منتقل گردیده و کمک های مالی نیز به خانواده های شهدا انجام شود.

مرتضوی افزود:رئیس جمهور دستور داده است بررسی همه جانبه ای در خصوص این رویداد صورت بگیرد که نتایج این بررسی ها از طریق مراکز رسمی با مردم در جریان گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار