بدری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی اساسنامه مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی در جلسه امروز کمیسیون

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون اساسنامه مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی برررسی شد.

برررسی اساسنامه مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی در جلسه امروز کمیسیونصدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه امروز کمیسیون عمران اظهار داشت: در جلسه امروز دو دستور کار وجود داشت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از موضوعات نامه شرکت آزمایش خاک کشور که وابسته به وزارت راه و شهرسازی است درباره بررسی اساسنامه‌ این شرکت بود. این شرکت در لیست واگذاری به بخش خصوصی قرار دارد و در جلسه امروز آخرین وضعیت واگذاری این شرکت بررسی شد.

وی تصریح کرد: نهایتا قرار بر این شد که وزیر راه وشهرسازی پیگیری کند تا با اصلاح اساسنامه این شرکت، بحث حاکمیتی، ‌نظام فنی، اجرای کنترلی پروژه‌های عمرانی کشور را داشته باشد.

بدری در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: در کنار این موضوع، اساسنامه مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی مورد بررسی و به روز رسانی قرار گرفت چرا که پس از ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن وشهرسازی به این موضوع نیاز بود که پس از تایید، این موضوع جهت بررسی دقیق‌تر به کمیسیون تخصصی ارجاع داده شد تا کارهای کارشناسی روی آن انجام شود و به صورت طرحی به مجلس ارائه گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.