آیت‌الله علوی گرگانی مطرح کرد؛

هجمه بر جوانان در فضای مجازی زیاد است

مرجع تقلید شیعیان گفت: متأسفانه هجمه‌ها به‌ویژه در فضاهای مجازی بر جوانان زیاد است و شبهاتی مطرح می‌شود که باید پاسخ قانع‌کننده به آن داد.

هجمه بر جوانان در فضای مجازی زیاد است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از دانش آموزان، با اشاره به اهمیت هم‌نشینی و استفاده از بزرگان دینی اظهار داشت: توصیه بنده به همه افراد نشستن مؤثر در کنار بزرگان دینی و استفاده از زمان جوانی است.
 
وی بابیان اینکه زمان جوانی بهترین زمان در طول عمر مردم به شمار می‌آید، افزود: باید سعی شود از این زمان نهایت بهره را برده و با هم‌نشینی با علما، مراجع و بزرگان دینی آینده خود را ساخت.
 
مرجع تقلید شیعیان همت یادگیری در کودکی را مانند نقش بستن در سنگ دانست و گفت: زمانی که انسان پیر و از کار افتاده شود دیگر توانایی یادگیری نداشته و این کار مانند نقش بستن روی آب خواهد بود.
 
وی با تأکید براینکه باید از ظرفیت جوانی برای پر کردن توانایی‌ها بهره برد، ابراز کرد: متأسفانه در این ایام هجمه‌ها به‌ویژه در فضاهای مجازی بر جوانان زیاد است و شبهاتی مطرح می‌شود که باید پاسخ قانع‌کننده به آن داد.
 
استاد برجسته حوزه علمیه، هجمه‌های فضای مجازی را توخالی برشمرد و ادامه داد: باید طبق فرموده قرآن کریم آن‌چنان قوی بود و از ظرفیت منطق دین استفاده شود که کسی نتواند شبهه ایجاد کند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار