اهواز؛

لزوم آموزش مهارت های زندگی به جوانان

رئیس مرکز بهداشت رامهرمز گفت: بر همه مردم لازم است که مهارت‌های زندگی را بخصوص در سن نوجوانی یاد بگیرند و با مهم‌ترین چالش‌های زندگی برخورد کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛عطاالله شیرالی ،رئیس مرکز بهداشت رامهرمزاظهار کرد: دوستان فضای مجازی دوستان واقعی نیستند و جوانان باید مهارت های زندگی را بیاموزند.
 
وی ادامه داد: مهارت‌های زندگی می‌تواند سرنوشت ما را تغییر دهند و تصمیمی که می‌گیریم بهترین تصمیم باشد تا آینده خود را مخدوش نکنیم.
 
رئیس مرکز بهداشت رامهرمز تصریح کرد: دوستان فضای مجازی دوستان واقعی نیستند و نباید وابسته به دوستان در فضای مجازی شویم زیرا که دوستان واقعی افرادی هستند که در کنار ما هستند.
 
وی افزود: علم و دانش پایان و انتهایی ندارد و ما همواره باید در این راستا گام برداریم و بتوانیم با علم و دانش چراغ راه خود را پیدا کنیم.
 
شیرالی تأکید کرد: به خانواده باید اهمیت بدهیم زیرا که نهاد خانواده بسیار مهم است و همیشه درب خانه به روی ما باز است لذا خانواده را به دیگران نفروشیم.

وی بیان داشت: تمام فرصت‌ها خارج از محدوده آسایش هستند و باید با محدود کردن آسایش و تلاش شبانه‌روزی موفقیت را کسب کنیم.
 
شیرالی در پایان گفت: شانس بدون تلاش میسر نخواهد شد و با استمرار و فعالیت و پیگیری شانس به سراغ ما خواهد آمد و فرصت‌های بیشتری را به دست خواهیم آورد.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار