رئیس سازمان محیط زیست در قزوین:

افتتاح بوستان محیط بان در قزوین/کاهش چشمگیر مصرف سوخت مازوت در نیروگاه های کشور+ تصاویر

بوستان محیط بان پونک قزوین با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ این بوستان با شش هزار متر مربع مساحت دارای آلاچیق، بازیگاه کودک، ست دستگاههای ورزشی، رینگ پیاده روی و اولین سرویس بهداشتی مخصوص معلولین است.
 
افتتاح بوستان محیط بان در قزوین 

برای احداث این بوستان یک میلیارد تومان هزینه شده است.

 
افتتاح بوستان محیط بان در قزوین 

رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: در حال حاضر سوخت مازوت در نیروگاه های کشور به حداقل رسیده است و به دنبال به صفر کردن مصرف این سوخت در کشور هستیم.

معصومه ابتکار لحظاتی قبل در حاشیه افتتاح بوستان محیط بان قزوین اظهار داشت: در حال حاضر کاهش مصرف سوخت مازوت در نیروگاه های سراسر کشور به طور جدی در حال پیگیری است و به دنبال راهکاری های جدی برای حذف این سوخت از نیروگاه ها هستیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر با تولید گاز در نیروگاه عسلویه در حال جبران مصرف گاز توسط نیروگاه ها هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم با تامین گاز نیروگاه ها مصرف سوخت مازوت را به صفر برسانیم.

افتتاح بوستان محیط بان در قزوین 

رئیس سازمان محیط زیست تصریح کرد: امروز با تلاش های انجام شده مصرف سوخت مازوت نیروگاه شهید رجایی به حداقل رسیده است و این خبر خوشحال کننده ای برای محیط زیست محسوب می شود.

ابتکار عنوان کرد: مشکل نبود راه حل مناسب برای دفع پساب ها در تمام کشور وجود دارد که به تبع آن استان قزوین نیز درگیر این مسئله است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده به دنبال یافتن روشی دائمی برای استفاده بهینه و یا دفع این پساب ها هستیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.