پیام وزیر کشور به همایش علمی پژوهشی و تحقیقاتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زاهدان

پیام وزیر کشور به همایش علمی پژوهشی و تحقیقاتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زاهدان صبح امروز از سوی یاوند عباسی قرائت شد.

پیام وزیر کشور به همایش علمی پژوهشی و تحقیقاتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زاهدان
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ پیام عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به همایش علمی پژوهشی و تحقیقاتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زاهدان صبح امروز از سوی یاوند عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران در همایش علمی پژوهشی و تحقیقاتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زاهدان قرائت شد.
 
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
 
بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

حیات انقلاب اسلامی و تداوم آن مرهون جانفشانیها و ایثارگریهای مجاهدانی است که همواره عزت و سرافرازی دین، میهن و ارزشهای والای انقلابی را بر لذات زودگذر دنیوی خویش ترجیح داده و با پیروزی از ولی امر مسلمین جهان از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

فرهنگ ایثار و شهادت موهبتی است گرانسنگ که مزیت راهبردی و مایه عزت و شرف نظام اسلامی محسوب شده و در آن یاس، ناامیدی، بن بست و شکست و تسلیم در برابر اراده دشمن معنی و مفهوم ندارد.

فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ عاشورایی، فرهنگ انتظار و آزادگی است و پشتوانه مستحکمی است برای عزت و حیات ملی ایران اسلامی، بی گمان این فرهنگ حیات بخش موتور حرکت انقلاب اسلامی و رمز برون رفت از آسیب های اجتماعی، مقابله با تهدیدات امنیتی، زیاده خواهی بیگانگان و نسخه شفابخش حوزه های اقتصادی، تولید، اشتغال، خودکفایی و قطع وابستگی در دهه پیشرفت و عدالت است و انشاءالله عزت، افتخار، آسایش و اقتصادی پویا و درون زا را به همراه خواهد داشت.

اینجانب ضمن تقدیر از دانشگاه سیستان و بلوچستان و دستگاههای همکار به دلیل برگزاری همایش علمی، پژوهشی و تحقیقاتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بر نقش سازنده و اثر بخش دانشگاهها و موسسات و مراکز آموزش عالی در تبیین ماهیت و مصادیق عملی ایثار در حوزه های اجتماعی، شیوه های کاربردی و نیز نهادینه کردن این فرهنگ قدس، تاکید کرده است و توجه کلیه مدیران محترم دستگاههای اجرایی به ویژه استانداران سخت کوش، به عنوان روسای شوراهای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به تلاش بیشتر در جهت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت خواستارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار