زنجان؛

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمين جشنواره بين‌المللی امام رضا (عليه‌السلام) همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ به نقل از روابط عمومی اداره كل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمين جشنواره بين‌المللی امام رضا (عليه‌السلام) همزمان با سراسر کشور از نوزدهم فروردین لغایت یکم تیر ماه به دو شکل مکتوب و الکترونیکی برگزار می شود.  
نیک بخش مدیر اداره کل کتابخوانه های عمومی استان افزود: مهلت ارسال آثار و پرسشنامه های تکمیل شده به کتابخانه های عمومی یکم تیرماه 1396 خواهد بود و داوری آثار نیز در تاریخ 20 تیرماه انجام گرفته و و آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره نيز همزمان با دهه کرامت سال جاری برگزار خواهد شد.   
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بخش کودک کتاب ۱۰ قصه از امام رضا (ع) برای بچه‌ها، نوشته مژگان شیخی، انتشارات قدیانی و در بخش نوجوان نیز کتاب «ماه غریب من»، نوشته مجید ملا‌محمدی، انتشارات به نشر معرفی شده است.  
شایان ذکر است در این دوره نیز همچون دوره گذشته امکان مشارکت خانوادگی در مسابقه کتابخوانی وجود دارد.  
همچنین با توجه به برگزاری مسابقه در دو بخش مکتوب و الکترونیکی، به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، حمایت از طبیعت و در راستای تحقق اهداف سال اقتصاد مقاومتی، برای شرکت‌کنندگانی که با روش الکترونیکی پاسخ سؤالات را می‌دهند امتیاز کامل و امکان شرکت در قرعه‌کشی در نظر گرفته خواهد شد.
گفتنی است شركت برای عموم علاقه‌مندان در تمامي گروه‌های سنی ميسر است و افراد جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند از تاریخ 19 فروردین به کتابخانه های عمومی استان زنجان مراجعه نمایند.
 
انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.