همدان؛

جان باختن 2 سرنشین وانت پیکان در سوانح رانندگی

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در 24 ساعت گذشته بر اثر واژگونی 2 دستگاه وانت پیکان 2 سرنشین این خودروها جان خود را از دست دادند.

جان باختن 2 سرنشین وانت پیکان در سوانح رانندگی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا عزیزی افزود: سانحه نخست در آزاد راه همدان - تهران رخ داد و سرنشین 53 ساله وانت پیکان حدود 30 متر به خارج از خودرو پرتاب شد.

وی اضافه کرد: خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی وانت پیکان که از تهران - به سمت همدان در حال تردد بود منجر به واژگونی این وسیله نقلیه شد.

عزیزی بیان کرد: با توجه به اینکه همسر راننده از کمربند ایمنی استفاده نکرده بود، به علت سرعت بالای وسیله نقلیه هنگام واژگونی خودرو به بیرون پرتاب شد.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: هنگام واژگونی این وسیله نقلیه زن 53 ساله به لاین مقابل پرتاب شد و بر اثر برخورد سر با گاردیل و شکافته شدن آن جان خود را از دست داد.

عزیزی گفت: سانحه دوم نیز در نزدیکی شهر فامنین و جاده روستایی زرقان رخ داد که منجر به مرگ نوجوان 12 ساله شد.

وی افزود: 2 نوجوان 13 و 15 ساله فاقد گواهی نامه، سوار بر وانت پیکان که شاهد عزیمت دوستشان به سمت خارج از روستا بودند وی را نیز سوار خودرو کردند.

این مسئول اضافه کرد: وانت پیکان به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به داخل برکه کنار جاده سقوط کرد و یکی از سرنشینان به علت وارد شدن ضربه به سر جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.