جدایی سه مربی لیگ برتری از تیم هایشان قطعی شد

سه مربی لیگ برتری پس از پایان فصل جاری از تیم های خود جدا خواهند شد.

جدایی سه مربی لیگ برتری از تیم هایشان قطعی شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آستانه پایان لیگ شانزدهم جدایی سه مربی لیگ برتری از تیم هایشان تقریبا قطعی شده است. پس از شکست سه بر یک تیم فوتبال فولاد خوزستان برابر استقلال خوزستان هواداران فولادی با سر دادن شعارهایی در ورزشگاه، خواستار جدایی نعیم سعداوی سرمربی این تیم شدند. با توجه به انتظارات فراوان هواداران فولاد خوزستان جدایی سعداوی از این باشگاه قطعی به نظر می رسد، گفته می شود حسین فرکی و عبدالله ویسی از گزینه های جانشینی وی هستند، البته احتمال حضور فرکی روی نیمکت فولاد چندان زیاد نیست زیرا وی به دلیل بیماری اش بیشتر ترجیح می دهد هدایت یکی از تیم های تهرانی را بر عهده بگیرد.

همچنین با توجه به نتایج تیم سایپا در لیگ شانزدهم و قرار گرفتن این تیم در جمع تیم های قعرنشین جدول و عدم رضایت مدیران این باشگاه از عملکرد کادرفنی، به احتمال فراوان حسین فرکی نیز در پایان فصل جاری از جمع سایپایی ها جدا می شود.

سومین سرمربی که پس از پایان فصل، از تیمش جدا می شود علی دایی خواهد بود. دایی که از مشکلات مالی و نابسامانی در باشگاه نفت تهران به ستوه آمده و در هفته های اخیر تقریبا در تمام مصاحبه های خود از مسئولان این باشگاه انتقاد کرده است، قصد دارد در فصل آینده هدایت تیم دیگری را برعهده بگیرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار