صعود مرگبار نوجوان انگلیسی به بالای جرثقیل 200 متری +فیلم

این نوجوان با وجود اینکه بارها توسط پلیس دستگیر شده است اما علاقه زیادی به صعود به مکان های مرتفع دارد.

صعود  نوجوان انگلیسی به بالای جرثقیل 200 متری + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیا شما نیز جز افرادی هستید که از ارتفاع وحشت دارید؟ پس به شما پیشنهاد می کنیم این ویدئو را تماشا نکنید. به تازگی " آلی لا "  یک نوجوان 20 ساله اهل انگلیس در یک ماجراجویی خطرناک ضمن بالا رفتن از  یک جرثقیل 200 متری در استرالیا از صعودش  فیلم تهیه کرده است. این جرثقیل در ساخت یک برج 62 طبقه در ملبورن استرالیا استفاده می شود. ویدئوی مربوط به این صعود که در تاریخ 18 آوریل در یوتیوب قرار گرفته است تاکنون بیش از 10 هزار بیننده داشته است.

" آلی لاو " در گفتگو با یکی از سایت های محلی گفت: "نمی خواهم وانمود کنم که صعودهایی این چنینی خطرناک نیست. واقعا ریسک بالایی است و کوچکترین اشتباه به قیمت از دست دادن جانم تمام خواهد شد. اما باید بگویم که واقعا من به خطر فکر نمی کنم چون من به توانایی های خودم اعتماد دارم و اگر 110 درصد به موقعیتی اشراف نداشته باشم خودم را در آن قرار نمی دهم.

گفتنی است؛ این نوجوان که سالهاست به این کار مشغول است در یوتیوب حدود 110 هزار دنبال کننده دارد و تاکنون چند بار نیز توسط پلیس بازداشت شده است.
 
 

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
گفتید مرگبار! نمرده که ! جنبه تبلیغاتی توئیتش رو داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
مرگبارش کجا بود!!!!
آخرین اخبار