خانلرخانی: تکواندوکاران جوان هت تریک کردند

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: تکواندوکاران جوان تیم با کسب سومین عنوان قهرمانی مسابقات جام باشگاه های آسیا، در این خصوص هت تریک کردند.

پیام خانلرخانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: این دوره از مسابقات جام باشگاه های آسیا برای تیم ما متفاوت بود چرا که ملی پوشان خود را در اختیار نداشتیم و از ترکیب بازیکنان جوان استفاده کردیم و با تلاش زیاد توانستیم برای سومین سال پیاپی عنوان قهرمانی را کسب کنیم و هت تریک با تیم جوان بسیار تجربه خوبی بود.

وی ادامه داد: رقابت های جام باشگاه ها همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است و ما برای کسب عنوان قهرمانی از ابتدای فروردین بازیکنان را به اردو دعوت کردیم و با یک برنامه ریزی درست از بازیکنان جوان هم بهترین نتیجه را گرفتیم.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین افزود: در چهار دوره حضور در این رقابت ها همواره بر روی سکو ایستادیم و امسال هم برای سومین سال متوالی توانستیم عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را به خود اختصاص دهیم.

خانلرخانی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات تیم عمان نسبت به دوره قبل عملکرد بهتری را ارائه کرد که این موضوع هم به دلیل حضور سرمربی ایرانی در این تیم بود که نشان از قدرت تکواندوی ایران دارد.

وی در خصوص ترکیب تیم شهرداری ورامین در هفتمین دوره مسابقات تصریح کرد: در این دوره از مسابقات از ملی پوشان خود به واسطه حضور در اردوهای تیم ملی استفاده نکردیم و با توجه به حضور موفق در لیگ تکواندو به عملکرد بازیکنان جوان تیمم مطمئن بودم و قهرمانی با بازیکنان با انگیزه برای ما بسیار شیرین بود.

خانلرخانی درباره بازی فینال بیان کرد: تیم شهدای مدافع حرم ساری میزبانی این رویداد را بر عهده داشت و تمام توان خود را برای قهرمانی به کار گرفته بود اما ما توانستیم در یک رقابت حساس این تیم را پشت سر بگذاریم و در جایگاه نخست قرار بگیریم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات جام باشگاه های آسیا نشان داد که تکواندوکاران ما از آمادگی خوبی برخوردار هستند و پشتوانه خوبی برای آینده تیم های ملی داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار