تورنمنت آزاد تکواندو قزاقستان؛

حریفان نمایندگان کشورمان در روز نخست معرفی شدند

تورنمنت آزاد تکواندو قزاقستان از ساعت 9:30 (به وقت تهران) فردا (شنبه) با برگزاری رقابت‌های نوجوانان و بزرگسالان آغاز می‌شود.

حریفان نمایندگان کشورمان در روز نخست معرفی شدندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تورنمنت آزاد قزاقستان با حضور 472 تکواندوکار در دو رده‌سنی نوجوانان و بزرگسالان و در دو گروه آقایان و بانوان از ساعت 9:30 فردا (شنبه) در مجموعه ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان برگزار خواهد شد و به مدت سه روز ادامه دارد که در این رویداد از کشورمان تنها در گروه مردان نماینده حضور دارد.

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با تصميم كادر فني و براي حضوري قدرتمند در چهارمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با ترکیب مهدي اسحاقي و جعفر خليل‌زاده در وزن 54- كيلوگرم، محمد گودرزي و صادق دهقاني در وزن 58- كيلوگرم، آريان محمدي و مهدي يوسفي در وزن 63- كيلوگرم، سيدحسين احساني و محمد صفايي در وزن 68- كيلوگرم، احمد خسرو فر و مهدي جلالي در وزن 74- كيلوگرم، مهدي قياسي و عليرضا درويش‌پور در وزن 80- كيلوگرم، احمد محمدي و فرشاد قياسي در وزن 87- كيلوگرم، حسين قربان‌زاده و آرش تفرشی دباغ در وزن 87+ كيلوگرم در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

فردا (شنبه) و در نخستین روز این رقابت‌ها تکواندوکاران اوزان 54-، 58- و 87- کیلوگرم آقایان به مصاف حریفان خود می‌روند که مهدی اسحاقی و جعفر خلیل زاده (در وزن 54- کیلوگرم)، محمد گودرزي و صادق دهقاني (در وزن 58- كيلوگرم)، احمد محمدي و فرشاد قياسي (در وزن 87- كيلوگرم) به عنوان نمایندگان کشورمان هستند.

مهدی اسحاقی در وزن 54- کیلوگرم دارنده مدال طلا المپیک نوجوانان و طلا قهرمانی جهان نوجوانان پس از یک‌دور استراحت به مصاف برنده دو دیدار نمایندگان قزاقستان می‌رود. همچنین جعفر خلیل زاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن باید با «اسکندر اسمونو» از قزاقستان مبارزه کند و پس از آن برنده دو دیدار قزاقستان و قرقیزستان را پیش رو خواهد داشت.

در وزن 58- کیلوگرم محمدصادق دهقانی در گام نخست باید «عظمت اُسینو» از قزاقستان را شکست دهد و سپس رو در روی برنده دو دیدار نمایندگان قزاقستان قرار بگیرد. در همین وزن محمد گودرزی در نخستین مبارزه خود باید با تکواندوکار قزاقستان که مدال برنز قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد، مبارزه کند.

در وزن 87- کیلوگرم فرشاد قیاس‌شندی نایب قهرمان نوجوانان آسیا ابتدا رو در روی هوگوپوش تاجیک که مدال برنز قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد قرار می‌گیرد و در صورت پیروزی با نماینده قزاقستان (نایب قهرمان آسیا 2016) مبارزه خواهد کرد. احمد محمدی نیز در مبارزه اول باید رقیب ازبکستانی خود را از پیش رو بردارد و پس از آن به مصاف پیروز دو دیدار نمایندگان قزاقستان برود.

هدايت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علي محمد بسحاق و مهدي احمدي به عنوان مربی مي‌باشد.

گفتني است، تورنمت آزاد قزاقستان (G1) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب 10، 6 و 3.6 امتياز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار