ساری؛

آغاز زندگی زوج نکایی در کنار حرم مطهر شهدای گمنام

زوج جوان نکایی در کنار حرم مطهر شهدای گمنام این شهر زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سجاد پیله کوهی از شهرستان میاندرود و فاطمه رضا زاده از نکا زوج مازندرانی صبح امروز آئین عقد کنان خود را در جوار حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان نکا برگزار کردند .

خطبه عقد سجاد پیله کوهی و همسرش در حرم مطهر شهدای گمنام جاری شد که علاوه بر مزین شدن زندگی‌شان به نور اهل بیت(ع) با شهدا پیمان بستند و به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ازدواج آسان جامه عمل پوشاندند.

این عروس و داماد صبح امروز درحاشیه آغاز زندگی خود اعلام کردند، معتقدند این مکان برایشان خوش یمن خواهد بود آرزو کردند زندگی شان به برکت عنایت شهدا توام با خوشبختی باشد.

فاطمه رضا زاده گفت: از آنجایی تمام هستی و زندگی خود را مدیون شهدای گرانقدر ایران اسلامی می دانیم تصمیم گرفتیم خطبه عقدمان در جوار حرم مطهر شهدای گمنام خوانده شود تا بتوانیم از این طریق سالیان سال مشمول خیر و برکت آن عزیزان باشیم.

سجاد پیله کوهی نیز در ادامه سخنان همسرش افزود:امنیت امروز در سایه خون پاک شهداست و نباید شهدا فراموش شوند بنابراین آمدیم با آنان عهد بستیم که رهروشان خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه خانواده های زوجین نقش بسزایی در نحوه تشکیل زندگی مشترک ما داشتند گفت : شهدای والا مقام امام زادگان عشقند بی شک دست ما را خواهند گرفت و عشقمان نیز پایدار خواهد بود و امیدوارم اینگونه باشد.

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار