احمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فضای انتخاباتی کشور رصد می شود / فردا ابلاغ نهایی نتایج احراز صلاحیت داوطلبان شورای شهر

رئیس ستاد انتخابات گفت: نتایج بررسی هیات‌های اجرایی و هیات‌های نظارت در بخشها و شهرستانها، فردا توسط فرمانداران و بخشداران به نامزدها ابلاغ می‌شود.

فضای انتخاباتی کشور رصد میشود / فردا ابلاغ نهایی نتایج احراز صلاحیت داوطلبان شورای شهرعلی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره احراز صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا اظهارداشت: نتایج بررسی هیات‌های اجرایی و هیات‌های نظارت در بخشها و شهرستانها، فردا توسط فرمانداران و بخشداران به نامزدها ابلاغ می‌شود.
 
 
وی افزود: کسانی که در این مرحله احراز صلاحیت شدند، در مراحل بعدی نیز صلاحیت آنها تایید خواهد شد اما کسانی که صلاحیت ‌آنها مورد تایید قرار نگرفته می‌توانند به هیاتهای نظارت مربوطه اعلام شکایت و برای استیفای حقوق و بازنگری مجدد اقدام کنند.
 
رئیس ستاد انتخابات با اشاره به اینکه تبلیغات برای داوطلبان شورای شهر و روستا از 21 اردیبهشت به مدت 7 روز مجاز خواهد بود، تصریح کرد: هرگونه تبلیغات در فضای مجازی، چاپ پوستر، عکس و تراکت پیش از زمان تعیین شده، ممنوع است و اقدامات نظارتی نیز در این زمینه به فرمانداران، بخشداران و بازرسان سراسر کشور ابلاغ شده و آنها‌ در حال رصد فعالیت های تبلیغاتی هستند.
 
وی تصریح کرد: گزارش تخلفات داوطلبان به کمیته تخلفات مستقر در ستاد انتخابات ارسال و توسط تیم حقوقی بررسی میشود. در صورت لزوم نیز تذکرات لازم اعلام و به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد.
 
رئیس ستاد انتخابات گفت: تاکنون بر اساس گزارش‌های ارائه شده تذکراتی به متخلفان اعلام شده است و امروز آمار نهایی داوطلبان احراز صلاحیت شده شورای اسلامی شهر و روستا ابلاغ می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار