زیر نظر مدرسان ایرانی؛

کلاس های بین المللی کشتی پهلوانی در مراکش برگزار می شود

کلاس های داوری و مربیگری بین المللی کشتی پهلوانی زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی و بنا به درخواست کنفدراسیون کشتی قاره آفریقا در کشور مراکش برگزار می شود.

کلاس های بین المللی کشتی پهلوانی در مراکش برگزار می شود
به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این کلاس ها بنا به درخواست كنفدراسيون قاره آفريقا، همزمان با رقابت های جام دوستی ایران و آفریقا روزهای 11 تا 14 اردیبهشت ماه در کشور مراکش، و در جهت رشد و توسعه هر چه بیشتر کشتی پهلوانی، برگزار می شود.

مدرسان این کلاس بین المللی در بخش داوری، محمد ابراهیم امامی داور بین المللی درجهS1 و رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی ايران و در بخش مربیگری، عبدالرضا کارگر سرمربی تیم ملی کشتی پهلوانی ايران و قهرمان آسیا خواهد بود. در كلاس مربيگری مذكور، مربيان منتخب فدراسيون های ملی وابسته به كشورهای آفريقایی حضور خواهند داشت. هم چنين داوران معرفی شده از سوی فدراسيون های كشتی كشورهای آفريقایی نيز در كلاس داوري ياد شده حضور دارند.

 هدف از برگزاری كلاس های ياد شده، ارتقاء سطح آگاهی مربيان و داوران كشورهای آفريقایی، براي حضور در رقابت های كشتی پهلوانی قاره آفريقا می باشد كه در سال ٢٠١٧ میلادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.