بسکتبالیست شهرداری کاشان؛

فشار روی تعدادی از بازیکنان زیاد است / از لحاظ بازیکن ایرانی و خارجی احساس خلا می کنیم

خالقی فر گفت:تعداد نفرات در تیم بسکتبال شهرداری کاشان بسیار کم است بنابراین فشار روی تعدادی از بازیکنان بسیار زیاد حس می شود.

ویرایش///فشار روی تعدادی از بازیکنان زیاد است / از لحاظ بازیکن ایرانی و خارجی احساس خلا می کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ هفته چهارم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال عصر دیروز با برتری تیم های پتروشیمی بندرامام،نفت آبادان و شهرداری کاشان به پایان رسید.

تیم شهرداری کاشان در خانه خود موفق شد با نتیجه 74بر 64 شهرداری گرگان را شکست دهد.ایزدپناه،سرمربی تیم شهرداری گرگان به دلیل هدایت تیم ملی نوجوانان در رقابت های بسکتبال غرب آسیا نتوانست در این دیدار حضور داشته باشد و حسین زمان،سرمربی شهرداری گرگان تا پایان رقابت های غرب آسیا سکان دار این تیم خواهد بود.

تیم شهرداری کاشان هم با وجود مشکلات مالی که دارد همچنان با انگیزه در مسابقات حاضر می شود و سعی دارد در مرحله پلی آف به خوبی ظاهر شود.

محمد خالقی فر بازیکن شهرداری کاشان درباره دیدارش با تیم شهرداری گرگان گفت:در دیدار با تیم شهرداری گرگان با تمرکز بالا در میدان حاضر شدیم همچنین علیار نجفی که در پست 2 بازی می کند به خوبی ظاهر شد و 20 امتیاز به دست آورد.

وی ادامه داد:طبق نظر و تصمیم کادرفنی در کوارتر چهارم از بازیکنان جوان تر تیم استفاده شد تا آنها هم تجربه ای در زمین کسب کنند.به هرحال با وجود اینکه تعدادمان کم است اما همچنان با انگیزه و با قدرت در برابر حریفانمان ظاهر می شویم.

بازیکن شهرداری کاشان در پایان عنوان کرد:از لحاظ بازیکن خارجی و ایرانی احساس خلا می کنیم.تعداد نفرات در تیم بسیار کم است بنابراین فشار روی تعدادی از بازیکنان بسیار زیاد حس می شود.امیدوارم در مرحله پلی آف عملکرد بهتری داشته باشیم و تمام تلاشهایم به ثمر بنشیند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار