نیکی هیلی: متاسفانه شورای امنیت به مکانی برای محکوم کردن اسراییل تبدیل شده است!

نماینده آمریکا در سازمان ملل از انتقاد شورای امنیت از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، نیکی هیلی -- نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد -- گفت: متاسفانه این جلسات ماهانه (شورای امنیت) معمولا به جلسات حمله به اسرائیل تبدیل می شود، شورای امنیت سالها به این شیوه فعالیت کرده است. این فرمولی است که به شدت برضد یک کشور (رژیم) است. متاسفانه این فرمول در توصیف خود از مناقشه ها در منطقه، محدود است. این فرمول هیچ ارتباطی برای کمک به یافتن راه حل ها ندارد. حقیقت این است که این جلسات در شورای امنیت سازمان ملل متحد، هیچ نفعی برای هیچ کس در منطقه ندارد که کمترین آن اسرائیلی ها و فلسطینی ها هستند. این جلسات هیچ کاری نمی کنند تا طرف ها را به یکدیگر نزدیک کنند  بلکه  عملا دو طرف را از یکدیگر دورتر می کنند. 

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفت: مهمتر از همه اینکه فرصت برای صلح و ثبات در منطقه ما، به این شورا و کل جامعه بین المللی بستگی دارد تا، وقتی که تهدیدات واقعی را مشاهده می کنیم، به آن اذعان داشته باشند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که بالاخره به تمرکز وسواسی روی اسرائیل خاتمه دهیم و اکنون زمان آن رسیده است که به سپر بلا کردن کشور (رژیم)  یهودی برای همه جنگ ها و مناقشه ها در منطقه ما، خاتمه دهیم. این شورا باید همچنان تمرکز خود را روی متوقف کردن کشوری داشته باشد که از دیکتاتورهای دگرآزاری حمایت می کند که مردم خود را با گاز شیمیایی مورد حمله قرار می دهند!

سخنان نماینده آمریکا در سازمان ملل در حالی مطرح می شود که رژیم غاصب صهیونیستی آشکارا اقدام به ترور رهبران و شهروندان فلسطینی می کند و به هیچ قانونی پایبند نیست. این رژیم برخلاف قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل، اقدام به گسترش شهرک سازی های خود در سرزمین های آبا و اجدادی فلسطینی ها می کند. با این وجود، آمریکا همیشه به طور یکجانبه از رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی حمایت کرده است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار