ارائه ۱۴۷هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای در آذربایجان غربی

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی از ارائه ۱۴۷ هزار نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در بخش صنایع در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ محسن مددی بعد از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: تاکنون بیش از ۱۴۷ هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای در بخش صنایع و صنوف در آموزش فنی و حرفه‌ای استان ارائه‌شده است.

وی افزود: در راستای تربیت نیروی ماهر و متخصص و کار آمد و همچنین ارتقای مهارت نیروی انسانی در واحدهای تولیدی و صنعتی در سال گذشته ۱۴۷ هزار و ۱۸۷ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در بخش صنایع و صنوف استان ارائه شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: با برگزاری ۶۴ دوره آموزشی برای ۶۲۴ نفر، ۶۷ هزار و ۳۰۴ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در بخش اصناف ارائه شده است.

مددی تصریح کرد: با برگزاری ۸۵ دوره آموزشی برای ۱۱۸۳ نفر، ۷۹ هزار و ۸۸۳ نفرساعت آموزش‌های مهارتی در کارگاه‌های جوار کارگاهی و ضمن کار ارائه شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی یادآور شد: امروزه تربیت نیروی انسانی ماهر و کار آمد از عوامل کلیدی و انکار ناپذیر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب می‌شود.

وی اظهارداشت: برنامه‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها در این بخش از طریق مدیریت آموزش در صنایع و صنوف با همکاری واحدهای تولیدی از طریق مراکز جوار کارگاهی و جوار کارخانه، آموزش ضمن کار و صنوف انجام می‌گیرد.


 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.