فرکی: صنعت نفت دفاع مطلق می کرد/ سایپا در بازی های خانگی استرس می گیرد

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: صنعت نفت دفاع مطلق انجام می داد و نتیجه 2 بر صفر برای بازیکنان این تیم قابل پیش بینی نبود.

فرکی: صنعت نفت دفاع مطلق می کرد/ سایپا در بازی های خانگی استرس می گیردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار تیم های سایپا و صنعت نفت اظهار داشت: همان گونه که دیدید، نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم و متاسفانه 2 بر صفر شکست خوردیم. سعی خود را برای نتیجه گیری کردیم اما نفت هم آمده بود که در این بازی امتیاز بگیرد. البته این نتیجه برای آن ها قابل پیش بینی نبود. صنعت نفت با 11  بازیکن دفاع می کرد و منتظر اشتباه ما بود. 

وی افزود: نتوانستیم مانند بسیای از بازی های دیگر از موقعیت های خود استفاده کنیم و باید از این موضوع عبرت بگیریم. در گذشته باید امتیازاتی را جمع می کردیم تا امروز تا این اندازه با استرس بازی نکنیم. سایپا بیشتر از اینکه به قدرت حریف ببازد، به سهل انگاری خود باخت. از طرفی بدشانسی هم آوردیم.

فرکی در ادامه خاطرنشان کرد: در فوتبال هر چیزی ممکن است. در آبادان نفت را بردیم و دفاع محض انجام ندادیم. آنجا حمله کردیم اما امروز حریف دفاع مطلق می کرد. این امر کار را برای هر تیمی سخت می کند. در فوتبال اروپا هم تیمی که به صورت مطلق دفاع می کند، مشکل ساز می شود.

سرمربی سایپا درباره ناکامی این تیم در نتیجه گیری در بازی های خانگی بیان کرد: بازی خانگی برای ما استرس دارد و از سوی دیگر هوادار هم نداریم. نمی توانیم از توانایی خود برای به دست آوردن امتیاز دیدار خانگی استفاده کنیم. در 6 سال گذشته در این ورزشگاه باخت ندادم. اما نمی دانم چرا نمی توانم با سایپا در ورزشگاه دستگردی به پیروزی برسم. متاسفانه عملکرد ضعیف 2 بازیکن به کل تیم ما سرایت می کند اما در همین حالت هم 10 موقعیت گل داشتیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.