کرمانشاه؛

کشف 116 مورد سرقت در عملیات ضربتی پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: 85 سارق در عملیات ضربتی پلیس دستگیر و 116 مورد سرقت از آنان کشف شد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ "رضا شیرزادی، عنوان کرد: با توجه به اینکه وقوع سرقت، کاهش احساس امنیت در جامعه و نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد و از سوی دیگر بیشتر سرقت ها متوجه مرکز استان است، لذا پلیس شهرستان کرمانشاه عملیات ضربتی مبارزه با سرقت را به مرحله اجرا گذاشت.


وی افزود: در این طرح ضربتی 85 سارق دستگیر شدند که در بازجویی هایی عوامل انتظامی به 116 مورد سرقت اعتراف کردند، همچنین در بازرسی از مخفیگاه سارقان، بخشی از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: بر اساس آمارها و تحقیقاتی که در انتظامی شهرستان کرمانشاه انجام شده است، بیشتر سارقان را معتادان متجاهر تشکیل می دهند، لذا به منظور کنترل این افراد، طرح های جمع آوری معتادان متجاهر و ساماندهی آنان در کمپ های مجاز ترک اعتیاد، به صورت مستمر توسط عوامل انتظامی اجرا می شود.

سرهنگ شیرزادی ادامه داد: به منظور کاهش آمار سرقت در سطح شهرستان کرمانشاه علاوه بر گشت های کلانتری ها، یگان امداد و مرکز فوریت های پلیسی 110 از نگهبانان محله و پلیس های افتخاری نیز استفاده شده است.

وی در پایان مردم را بهترین همراه پلیس دانست و از آنان خواست که موارد مشکوک را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان گذارند تا در کمترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.