طرح‌های ورزشی در سپاه استان بوشهر گسترش می‌یابد

مسئول تربیت بدنی تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بوشهر از در اولویت قرار گرفتن گسترش و نهادینه‌سازی ورزش به خصوص ورزش‌های دفاع شخصی در برنامه های سپاه استان بوشهر خبر داد.

طرح‌های ورزشی در سپاه استان بوشهر گسترش می‌یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کرامت شولی صبح امروز در اختتامیه  در دوره آموزشی دفاع شخصی و تونفا در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر اظهار داشت: این دوره آموزشی در راستای آمادگی‌های جسمانی، رزمی و دفاعی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر و با همکاری تربیت بدنی سپاه امام صادق(ع) بوشهر به مدت یک هفته در این تیپ برگزار شد.

شولی با تاکید بر اجرای طرح تقویت جسمانی نیروهای سپاه استان بوشهر تصریح کرد: علاوه بر این آموزش‌ها که اولویت برنامه‌های ما در طول سال است، برنامه‌های آمادگی جسمانی و ورزشی منظم و مستمر که شامل کوهپیمایی، شنا، والیبال، کلاس‌های آمادگی رزمی و دفاع شخصی ویژه  کارکنان سپاه برگزار می‌شود.

شولی با بیان اهمیت ورزش در سلامتی جسم و روان، گفت: گسترش و نهادینه‌سازی ورزش به خصوص ورزش‌های دفاع شخصی اولویت برنامه‌های ما در طول سال است.

مسئول تربیت بدنی تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر تاکید کرد: نقش سلامتی و آمادگی جسمانی در عملکرد و فعالیت‌های سازمانی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه ورزش از بدنه سپاه جدا ناپذیر است، تصریح کرد: ورزش نقش مهمی در آمادگی جسمانی، سلامت روحی و جسمانی کارکنان دارد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.