حریق در اتاق استراحت کارگران/ اطفا حریق در کوتاهترین زمان

آتش سوزی اتاقک کارگری در ساختمان در حال احداث، با تلاش آتش نشانان مهار و کاملاً خاموش شد.

حریق در اتاق استراحت کارگران/ اطفا حریق در کوتاهترین زمان
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی کارگران یک ساختمان نیمه کاره، متوجه آتش سوزی در اتاقک استراحت کارگران شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 37 و 15 به همراه گروه امداد و نجات 2، نردبان و تشک نجات با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 14:00 روز گذشته به محله افسریه، کوچه ۲۹ رهسپار شدند.
 
احمد ربیع زاده فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: یک اتاقک 9 مترمربعی در یک ساختمان در حال احداث که به عنوان محل استراحت کارگران از آن استفاده می شد آتش گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به ساختمان های مسکونی همجوار بود.
 
وی با بیان اینکه احتمال محبوس شدن کارگران در این اتاقک وجود داشت، ادامه داد: نیروهای عملیاتی بی درنگ با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
 
این فرمانده آتش نشانی بیان کرد: خوشبختانه پس از بررسی مشخص شد هیچ یک از کارگران در هنگام بروز حادثه در اتاقک حضور نداشته اند و آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کرده و از سرایت شعله های آتش به اطراف جلوگیری به عمل آوردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار