مراسم سالگرد ملی پوش سابق در قائمشهر برگزار می شود

پرواز ابدی مهرداد اولادی یک ساله شد

اولین سالگرد در گذشت مهرداد اولادی امروز ۳۱ فروردین در روستای قادیکلای قائمشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهرداد اولادی بازیکن تیم ملی ایران و تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال ۳۱ فروردین ۹۵ از دنیا رفت، به بهانه اولین سالگرد در گذشت این بازیکن مروری می‌کنیم بر زندگی اش که در زمان حیات از زبان خود تعریف کرده بود.

پیکر بی جان پسر، بدترین هدیه به پدر شد

اولادی ۴ خرداد ۱۳۶۴ متولد شد و ۲ خواهر و ۲ برادر دارد که وی فرزند یکی مانده به آخر بود.

از همان ابتدای کودکی عاشق فوتبال بود تا جایی که همه همسایه‌ها از دستش شاکی می‌شدند، در ۱۲ یا ۱۳ سالگی بود که تصمیم گرفت به تهران بیاید تا فوتبال را به صورت حرفه‌ای دنبال کند.

مادر و پدر دلشان نمی‌خواست فرزندشان قائمشهر را ر‌ها کند و می‌گفتند مهرداد بمان و درس ت. را بخوان، اما اولادی تصمیمش را برای آمدن گرفته بود، می‌خواست فوتبالیست شود غافل از اینکه این سفر هرگز بازگشتی نخواهد داشت.

پیکر بی جان پسر، بدترین هدیه به پدر شد

اولادی به همراه خواهرش به تهران آمد.

اولین تیمی که وی وارد آن شد پرسپولیس قائمشهر بود، به گفته خودش آن موقع‌ها در فوتبال استعدادیابی می‌شد، استعداد اولادی هم در همان تیم کشف و در رده نوجوانان و جوانان به تیم ملی دعوت شد.

اولادی سال ۸۱ در حین اینکه ملی پوش بود به پرسپولیس رفت و تست داد، و وارد تیم محبوبش شد و به گفته خودش ۵ سال از بهترین روزهای زندگیش را در این تیم گذراند.

پیکر بی جان پسر، بدترین هدیه به پدر شد

سپس از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ به امارات رفت و در آنجا بازی کرد، اما به خاطر سربازی مجبور شد به ایران بازگردد و در تیم نظامی ملوان مشغول به فعالیت شود.
اولادی سال ۹۱ دوباره به پرسپولیس بازگشت، اما پایش شکست و مجبور شد به ملوان برگردد، مدت ۶ ماه هم در نفت تهران بود و در تمامی اردوهای تیم ملی قبل از برگزاری جام جهانی حضور داشت.

پیکر بی جان پسر، بدترین هدیه به پدر شد

بزرگترین اشتباه زندگی اولادی
اولادی می‌گفت:: "با تمام احترامی که برای هواداران استقلال قائل هستم، اما خود را پرسپولیسی می‌دانم و رفتن به جمع آبی پوشان یک اشتباه بزرگ زندگی من بود. ” همیشه آرزو داشت به پرسپولیس باز گردد، اما این اتفاق نیفتاد.

اولادی درخصوص علت رفتن به استقلال گفته بود: "من برای اینکه دیده شوم و در جام جهانی در خدمت تیم ملی باشم مجبور بودم که در تیمی بازی کنم تا بازیم به چشم بیاید در آن زمان پرسپولیس من را نخواست و با پیشنهادی که از استقلال داشتم تصمیم گرفتم به این تیم بروم، ولی هدف بزرگم جام جهانی و پوشیدن لباس تیم ملی بود نه پشت کردن به پرسپولیس محبوبم، اما اشتباه کردم و همه چیز را از دست دادم. ”

مهرداد اولادی همواره به خاطر این اشتباه از سوی هواداران هر دو تیم مورد شماتت قرار می‌گرفت و صفحه اینستاگرامش علاوه بر حضور علاقه‌مندان و هواداران، پر بود از نظر‌های عجیب و غریب و توهین آمیز عده‌ای که هیچ وقت اشتباه اولادی را نبخشیدند.

پیکر بی جان پسر، بدترین هدیه به پدر شد

معجزه‌ای که دو بار زندگی مهرداد اولادی را نجات داد

اولادی دو بار تصادف مرگباری کرد تا جایی که خودش می‌گفت: "هرکس ماشینم را می‌دید فکر نمی‌کرد راننده اش زنده باشد، اما من از مرگ فرار کرده بودم”، غافل از اینکه مرگ ۳۱ فروردین ۹۵ به سراغ این بازیکن جوان می‌آید.

پیکر بی جان پسر، بدترین هدیه به پدر شد

پیکر اولادی روز پدر دفن شد

اولادی در ناباوری در سن ۳۱ سالگی درگذشت و پیکر وی به روستای قادیکلا‌ی قائمشهر منتقل و به خاک سپرده شد، نکته جالب توجه در روز خاکسپاری این بود که اولادی روز پدر دفن شد و پیکر بی جانش بدترین هدیه‌ای بود که به پدر به مناسبت روز پدر تقدیم کرد.

مراسم اولین سالگرد مهرداد اولادی روز پنجشنبه ۳۱ فروردین در روستای قادیکلا به خاک سپرده می‌شود.

پیکر بی جان پسر، بدترین هدیه به پدر شد



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار