محسن رضایی:

خاطره محسن رضایی از حضور رهبر معظم انقلاب در رزمایش بزرگ عاشورا

محسن رضایی به مناسبت عروج سردار دانشیار، با انتشار تصویری از رزمایش بزرگ عاشورا برای نخستین بار، به ذکر خاطراتی از حضور فرماندهی معظم کل قوا در این رزمایش بزرگ که در سال 74 برگزار شده بود پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی به مناسبت عروج سردار دانشیار، با انتشار تصویری از رزمایش بزرگ عاشورا برای نخستین بار، به ذکر خاطراتی از حضور فرماندهی معظم کل قوا در این رزمایش بزرگ که در سال 74 برگزار شده بود پرداخت.

 فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در صفحه خود در اینستاگرام نوشت:

▫️تصویری از صحنه استقبال از فرماندهی معظم کل قوا در رزمایش بزرگ یکصد هزار نفری عاشورا كه در ۲۵ خرداد ۷۴ ( ۲۲ سال قبل) برگزار شد، به‌مناسبت عروج برادر عزيزم سردار دانشیار (كه در هر مأموریتی، تلاش خستگی‌ناپذیر داشت) برای نخستین بار منتشر می‌شود.

▫️رزمایش سپاه را در پاسخ به تهدیدات آمریکایی‌ها طراحی‌ كرده بودم. حضرت آقا به منطقه رزمایش تشریف آوردند. برای نخستین بار، رژه انبوه تانک‌های سپاه را در محضر ایشان برگزار کردیم كه تحسین فرمودند. به خاطر دارم سرداران شهید احمد کاظمی و شوشتری سوار بر تانک‌ها از مقابل فرمانده معظم کل قوا رژه رفتند.

▫️حضرت آقا از جمع یکصد هزار نفره رزمندگان هم، سان دیدند. صحنه به‌قدری باشکوه بود که پخش مستقیمِ تصویریِ آن از شبکه سراسری سیما، در ساعت ۱۹ و در زمان خبر سراسری، فقط حدود يك دقيقه قطع شد و دوباره ادامه یافت.

▫️حضرت آقا به بنده فرمودند: «شب را در جمع رزمندگان می‌مانم» خبر مسرت بخشی بود. رزمایش سپاه در سال ۷۴، آنچنان مؤثر واقع شد که لحنِ تهدیدآمیزِ آمریکایی‌ها را تغییر داد.
 
 
خاطره  محسن رضایی از  حضور رهبر معظم انقلاب در رزمایش بزرگ عاشورا 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار