نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا؛

صدری به مدال نقره رسید

حمیدرضا صدری با قبول شکست برابر نماینده کره‌جنوبی که قهرمانی جهان ۲۰۱۶ بود، مدال نقره وزن ۴۸ - کیلوگرم نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را کسب کرد.

صدری به مدال نقره رسیدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛فدراسیون تکواندو، نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۲۴۶ تکواندوکار از ۲۲ کشور آسیایی از ظهر امروز (چهارشنبه) در مجتمع ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان با رقابت‌های اوزان ۴۵ - و ۴۸ - کیلوگرم در گروه پسران و اوزان ۴۲ -، ۴۴ - و ۶۳ - کیلوگرم در گروه دختران آغاز و پس از سه روز به پایان می‌رسد.
 
حمیدرضا صدری برای کسب سکوی دوم این رقابت‌ها، در نخستین مبارزه خود به مصاف «میرزابیک بوتائو» از ازبکستان رفت و با نتیجه ۳۸ بر ۳ پیروز این میدان شد، سپس در مبارزه با «ویلرج دینسون» هوگوپوش فیلیپینی نتیجه را ۳۸ بر ۲ به نفع خود به پایان رساند.
 
در ادامه «رابیل ساگیتژانو» نماینده قزاقستانی را با نتیجه ۳۳ بر ۲۰ از پیش رو برداشت، اما در فینال این رقابت‌ها رو در روی «جون سئو بای» از کره‌جنوبی قرار گرفت و با قبول شکست برابر قهرمان جهان (۲۸ بر ۱۹)، بر روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد.
 
هدایت تیم ملی تکواندو پسران کشورمان برعهده وحید عبداللهی (سرمربی) است و حسین کریمی، سعید رمضانی و رشید فتاحی بعنوان مربی در کنار عبدالهی حضور دارند. محمدرضا زوار نیز مدیر فنی تیم می‌باشد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار