اصفهان؛

آغاز ثبت‌نام چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرستان چادگان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان چادگان گفت: ثبت‌نام چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان چادگان آغاز شد و تا 7 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس نصیرالاسلامی  اظهار داشت: ثبت‌نام چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت (تحقیق و ترتیل)، اذان، دعاخوانی، هم‌خوانی، معارف قرآن و عترت در شهرستان چادگان آغاز شد.

وی افزود: متقاضیان مسابقات قرآن می‌توانند تا 7 اردیبهشت به اداره اوقاف چادگان یا سایت مسابقات قرآنی مراجعه و ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان چادگان در ادامه بیان داشت: نفرات برتر اول تا سوم هر رشته جهت ادامه مسابقات به استان معرفی می‌شوند و در صورت کسب حدنصاب نمره به مسابقات کشور راه می‌یابند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را اشاعه فرهنگ قرآنی و انتقال تعالیم این کتاب آسمانی در بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها اعلام و تصریح کرد: برگزاری این نوع مسابقات از مصادیق آیات قرآن است که مؤمنان را به سبقت گرفتن در امور خیر و مسابقه گذاشتن در موضوعاتی که انسان را به خداوند نزدیک می‌کند، تشویق کرده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار