ساری،

نیروی انتظامی مترادف با نظم و امنیت

نام نیروی انتظامی، مترادف با نظم، امنیت و آرامش عمومی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در همایش روسای کلانتری ها و پاسگاه ها امنیت را ارزشمندترین هدیه به جامعه و یکی از مطالبات اولیه شهروندی دانست و گفت: ما باید با تعامل و ارتباط دو سویه، امنیتی در شان و منزلت مردم استان تامین کنیم.

فلاح، امنیت را یک زیر ساخت بسیار مهم و تاثیر گذار در جامعه برشمرد و افزود: با نگاهی به کشورهای همسایه متوجه خواهیم شد، بعضی از کشورهایی که دارای زیر ساخت های قوی هستند، به دلیل نبود امنیت ،مشکلات فراوانی دارند.

استاندار مازندران با بیان اینکه اتحاد و انسجام خوبی در شورای تامین استان بین دستگاه های اجرایی وجود دارد، گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال حدود 12 میلیون نفر مسافر در استان اقامت داشتند و40 میلیون تردد نیز به ثبت رسیده است .

وی افزود: امنیت یکی از مطالبات اولیه شهروندی است که ما باید با تعامل و ارتباط دو سویه، امنیتی در شان و منزلت مردم استان تامین کنیم.

استاندار مازندران به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی تضمین کننده جایگاه حکومت اسلامی در سطح بین الملل است و باید با تلاش و همکاری همه سازمان ها و دستگاه ها انتخابات قانونمند و بی طرفی داشته باشیم و حضور مردم یکی از موضوعات مهم در این دوره از انتخابات است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.