رزمایش دیدنی پادشاه اردن در یک مانور نظامی+فیلم

در این گزارش ملک عبدالله دوم را در یک مانور نظامی مشاهده خواهید کرد.

رزمایش دیدنی پادشاه اردن در یک مانور نظامیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ملک عبدالله دوم در تاریخ 30 ژانویه سال 1962 میلادی متولد شد. وی فرزند ملک حسین پادشاه اردن و آنتونیت آوریل گاردنر است که به تازگی بیزینس اینسایدر ویدئویی از او منتشر کرده که در مانور نظامی ارتش شرکت کرده است. ملک عبدالله دوم 35 سال از عمر خود را در ارتش سپری کرده و به هیچ عنوان با خط مقدم بیگانه نیست. 


او به عنوان خلبان هلیکوپتر در مبارزات مانند یک نخبه سرشناس است. وی در سال 1980 به عنوان دانشجوی دانشگاه افسری سلطنتی سند هرست وارد این دانشکده شد؛ عبدالله سپس به درجه ی ستوان دوم سواره نظام سلطنتی انگلیس نایل گشت و پس از آن، درجات نظامی خود را ارتقاء داد و نهایتا به فرماندهی نیروهای ویژه رسید.اکنون ملک عبدالله به سلطان جنگجو مشهور شده است.


این عکس هنگامیکه برای یک جلسه آموزشی رفته بود از از او گرفته شد و در شبکه های اجتماعی منتشر شد.


رزمایش دیدنی پادشاه اردن در یک مانور نظامی


در این فیلم لحظه هایی نیز از عزاداری مردم را خواهید که مربوط به زمانیست که خلبان اردنی به دست داعشی ها به شهادت رسید. ملک عبدالله خود را متعهد می داند که شبه نظامیان داعش را نابود کند. اردن یکی از چند ایالت عربی است که در حال مبارزه با داعش است.


دانلود فیلم



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار