اهواز؛

تشکیل کمیته توسعه اشتغال بانوان درخوزستان

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از تشکیل کمیته توسعه اشتغال بانوان و برگزاری مستمرجلسات خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛سیده فرانک موسوی، سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان اظهار کرد: تهیه بانک اطلاعاتی ویژه زنان بیکار توسط انجمن کارآفرینان با نرم افزار یکی از کارهای این کمیته است.

وی افزود: دو طرح را در شورای اشتغال استان ارائه کردیم ولی متأسفانه با وجود تصویب کلیات، اعتبار آن تصویب نشد یعنی به دلیل کمبود وقت در آخرین جلسه شورا مطرح نشده و قرار بود جلسه ای گرفته شود ولی باز هم گرفته نشد. حتی متأسفانه امروز هم در دستورکار جلسه قرار نگرفته است.

موسوی بیان کرد: اشتغال مشاغل خرد ویژه دختران دانشجو را مطرح کرده بودیم که بنا بود تا اجرای آن را برای دو هزار کارآموز با ۱۵ شرکت کارآفرینی در استان اجرا کنیم.

وی با اشاره به بیکاری بیش از ۶۵ درصد زنان گقت: به نظر می رسد این شورا باید تسهیل گری و تسریع در زمینه طرح های اشتغالزایی بانوان داشته باشد.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در پایان اظهار کرد: اگر قرار است در کمیته ها کار کارشناسی کنیم باید تصمیم سازی کنیم ولی در شوراهای استانی نیز باید در ارتباط با آنها تصمیم گیری کنند. باید نظارت بیشتری بر شرکت های کارآفرینی فعال داشته باشیم تا هر آنچه نیاز استان است را اجرایی کنند
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.