سازمان وظیفه عمومی ناجا:

فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصيلان دانشگاه‌ها در اردیبهشت ماه 96

سازمان وظيفه عمومی ناجا، تمام مشمولان فارغ التحصيل دانشگاه ها را که دارای برگ آماده به خدمت به تاريخ دوم اردیبهشت ماه 1396 هستند، به خدمت سربازی فراخواند.

فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصيلان دانشگاه‌ها در اردیبهشت ماه 96به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان وظيفه عمومی ناجا طی اطلاعيه ای اعلام کرد: تمام مشمولان فارغ التحصيل دوره های کارشناسی و بالاتر و همچنين مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت از سازمان وظيفه عمومی ناجا به تاريخ دوم اردیبهشت ماه 1396 دريافت کرده‌اند، برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

براساس اين گزارش، تمام مشمولان فوق، موظف هستند روز شنبه دوم اردیبهشت ماه 96،در محل و ساعتی که توسط اين سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح اعلام شده، حضور يابند، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعيين شده غيبت محسوب می شود.

لازم به ذکر است، آن دسته از مشمولانی که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح نشده اند، می توانند به نزديکترين دفاتر خدمات الکترونيک انتظامی (پليس +10) مراجعه و پس از دريافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن، اقدام کنند.

مشمولان باید برگ های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسيناسيون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح و ساير مدارک مورد نياز مانند شناسنامه ، کارت ملی و غیره را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۰:۰۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
ببخشید من الان(فروردین) دفترچه پست کنم کی اعزام میشم؟
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۰۰:۰۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
بسیار عالی
آخرین اخبار