سخنگوی فراکسیون قرآن مجلس شورای اسلامی؛

اعلام برنامه های فراکسیون قرآن/فراکسیون قرآن مجلس از فعال ترین فراکسیون های مجلس

حجت الاسلام احد آزادی خواه سخنگوی فراکسیون قرآن مجلس شورای اسلامی:فراکسیون قرآن یکی از پرکارترین فراکسیون های مجلس است.

اعلام برنامه های فراکسیون قرآن/فراکسیون قرآن مجلس از فعال ترین فراکسیون های مجلسحجت الاسلام والمسلمین احد آزادی خواه سخنگوی فراکسیون قرآن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت‌های فراکسیون قرآن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات ما در فراکسیون قرآن تشکیل هیئت رئیسه فراکسیون بود که متشکل از نمایندگان است.
 
وی اضافه کرد: فراکسیون قرآن برای هماهنگی با سایر دستگاه‌های قرآنی در سراسر کشور نیازمند به یک هماهنگی بود که این کار از طریق انتخاب رابط‌ها انجام گرفت و برای این کار معرفی نامه به استاندار‌ها فرستاده شد تا هماهنگی هرچه بیشتری بین فراکسیون قرآن با سایر دستگاه‌های قرآنی برقرار شود.
 
سخنگوی فراکسیون قرآن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما علاوه بر بخش خصوصی مثل موسسات قرآنی از ظرفیت‌های بخش دولتی هم بهره می‌بریم و از سازمان دار القرآن کریم، سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت کردیم تا در صحن مجلس حاضر شوند و گزارشاتی را ارائه کنند و نیاز‌ها را اعلام کنند. 

وی در خصوص برنامه‌های پیش رو فراکسیون قرآن مجلس بیان کرد: دعوت از رئیس سازمان برنامه و بودجه آقای نوبخت برای تعیین بودجه‌ها در صحن علنی مجلس از فعالیت‌های پیش رو است که امیدواریم بتوانیم با این برنامه بیش از گذشته برنامه‌های قرآنی را در سطح جامعه ترویج دهیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: فراکسیون قرآن مجلس شورای اسلامی یکی از فعال‌ترین فراکسیون‌های فعال مجلس است و دراین مسیر برنامه‌های خوبی برای افزایش فعالیت‌های قرآنی و پیشرفت و اثر گذاری آن در بین مردم داریم.
 
انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.