میثاقیان:

حضورم در سیاه جامگان قطعی نیست/ کاری به نتایج صبا نداریم

سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: پس از پایان فصل درباره ماندن یا رفتن از سیاه جامگان تصمیم گیری می کنم.

پس از پایان فصل درباره حضورم در سیاه جامگان تصمیم گیری می کنم/کاری به نتایج صبا نداریم
اکبر میثاقیان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد وضعیت فعلی سیاه جامگان بیان کرد: شرایط تیم ما و صبای قم یکسان است و سرنوشت مشخص می کند بالاخره چه تیمی راهی لیگ آزادگان می شود. هر کسی بیشتر بجنگد به طور حتم می تواند حضورش را در فصل آینده لیگ هفدهم را قطعی کند.
 
وی افزود: باید بگویم کاری به دیدارهای باقی مانده صبای قم نداریم تمام تمرکزمان را روی دیدارهای خودمان گذاشته ایم تا بتوانیم با جمع کردن امتیازات لازم در سه دیدار باقی مانده، در لیگ ماندگار شویم.
 
میثاقیان درباره مصدومیت میثم حسینی گفت: در حالی که سه بازی حساس مقابل تیم های پیکان، ماشین سازی و پرسپولیس در پیش رو داریم متاسفانه میثم حسینی در بازی مقابل صنعت نفت آبادان از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شدید شده است و نمی تواند در ادامه لیگ ما را همراهی کند. وی یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیممان بود که به طور حتم نبودش لطمات جبران ناپذیری را به پیکره سیاه جامگان وارد می کند.
 
سرمربی سیاه جامگان درباره واریز 8 درصد دیگر از مطالبات مالی بازیکنان سیاه جامگان در روز گذشته تصریح کرد: خوشبختانه از زمانی که من به این تیم آمده ام بیش تر بازیکنان مطالبات مالیشان را دریافت کرده اند چرا که آن ها هم مثل ما زندگی دارند و زندگی هم خرج دارد با توجه به اینکه بازیکنان سخت در تلاش هستند امیدوارم بتوانند به حقشان دست پیبدا کنند.
 
وی در مورد بازی دیدار روز پنجشنبه سیاه جامگان مقابل پیکان اظهار داشت: پیکان از تیم های گردن کلفت لیگ برتر است اگر چه نتایج این تیم با فراز و نشیب زیادی همراه بوده اما به نسبت سال های گذشته از شرایط بهتری در جدول رده بندی لیگ برخوردار است. امیدوارم بازیکنان مانند دیدارهای گذشته مقابل پیکان بازی کنند تا بتوانیم با کسب 3 امتیاز بازی همچنان به بقا در لیگ امیدوار باشیم. از هوادارانمان هم درخواست می کنم در بازی روز پنجشنبه تیم را تنها نگذارند، به ورزشگاه بیایند بازیکنان را تشویق کنند، پس از پایان فصل هم درباره ماندن یا رفتن از سیاه جامگان تصمیم گیری می کنم.
 
سرمربی سیاه جامگان درباره بازی صبا مقابل سپاهان تصریح کرد: ما به نتیجه بازی سپاهان و صبا کاری نداریم.
 
میثاقیان در پایان درباره شایعات اخیر مبنی بر این که شاید تیم پرسپولیس با تمام توان مقابل شما به میدان نرود، چه نظری دارید، اذعان کرد: صحبت کردن درباره این موضوع هنوز زود است چرا که ما 2 بازی حساس تا پیش از دیدار مقابل پرسپولیس پیش روی ماست و ممکن است تا آن روز شاهد حوادث فراوانی باشیم و بهتر است زیاد وارد مسائل حاشیه ای نشویم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار