در صحن علنی مطرح شد؛

نوروزی: نظارت در انتخابات شوراها در رباط کریم شائبه دارد/مطهری: عدالت باید رعایت شود

نماینده مردم رباط کریم گفت:‌ شما را به خون شهیدان قسم می‌دهم که ما را کمک کنید، ما در رابطه با انتخابات در شهرستان بهارستان شائبه داریم.

نوروزی: نظارت در انتخابات شوراها در رباط کریم شائبه دارد/مطهری: عدالت باید رعایت شود
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم طی تذکری در صحن علی مجلس گفت: ‌در حال حاضر هیئت نظارت بر انتخابات شوراها همه از لیست تدبیر و امید انتخاب شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر کسانی که یک ماه پیش هیئت حل اختلاف آن‌ها را عزل کرده بود به اسناد ماده 83 همان افراد در انتخابات تأیید شده‌اند.

این نماینده مجلس خطاب به علی مطهری که ریاست بخشی از جلسه علنی امروز را بر عهده داشت، گفت: شما را به خون شهیدان قسم می‌دهم که ما را کمک کنید، ما در رابطه با انتخابات در شهرستان بهارستان شائبه داریم.

وی ادامه داد:‌ چرا هیئت نظارت در استان تهران، چرا آقایان محمودی و کولیوند به حرف ما گوش نمی‌دهند، بنده یک هفته در هیئت نظارت نشسته‌ام و مشغول توضیح موارد به این افراد هستم.

نوروزی با بیان این‌که مردم از نظارت بر انتخابات در شهرهای ما ناراحت هستند، گفت: اعضای هیئت نظارت چهار تن هستند و تنها یک نفر از ما قبول کردند و در حال حاضر این چهار تن هرکاری که می‌توانند انجام می‌دهند.

وی تأکید کرد: مگر آقایان از من نماینده تر هستند، من هم نماینده هستم پس چرا آقایانی که اکثریت‌شان از لیست تدبیر و امید هستند و ما که از اصول گرایی هستیم باید مورد ظلم قرار گیریم.

نوروزی ادامه داد: آخر این چه ظلمی است چرا نباید دونفر از ما در هیئت نظارت، دو نفر از اصلاح طلبان و یک نفر هم از بین طرفین انتخاب شود، چرا به ما ظلم می‌کنند. آقایان نماینده ما اصول گرایان استان تهران دونفر هستیم و مظلوم واقع شده‌ایم.

این نماینده مجلس در پایان گفت: ما وکیل المله هستیم نه وکیل الدوله که هرچه فرمان دهند عمل کنیم.
 
مطهری در پاسخ به تذکر وی گفت: هیئت نظارت استان تهران حتما باید این موارد را در نظر بگیرد چرا که عدالت باید رعایت شود. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار