گیلان؛

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره آیات

آیین اختتامیه جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات، صبح امروز در رشت برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: در این مراسم ضمن تقدیر از برگزیدگان جشنواره از کتاب "اصول دین در پرتو کلام معصومین (ع)" نوشته آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت رونمایی خواهد شد.

فیروز فاضلی افزود: این کتاب با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان به چاپ رسیده است.

وی اظهار داشت: کتاب اصول دین در پرتو کلام معصومین (ع) در ٣٨٤ صفحه و شمارگان ١٠٠٠ جلد با قیمت ٢٥٠ هزار ریال توسط انتشارات سلار منتشر شده است.

دبیر جشنواره گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با قرآن و سیره پاک ائمه‌ی معصومین علیهم السلام – گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه قرآن وسیره، شخصیت و معارف اهل البیت علیهم السلام و سبک زندگی و کمک به انتشار گسترده تر آن از اهداف این جشنواره قرآنی است.

فاضلی تصریح کرد: این مراسم ساعت ١٠ صبح امروز با حضور جمعی از مدیران، هنرمندان و اصحاب قرآن در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار خواهد شد.

 
انتهای پیام/اص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.