عمر البشیر سقوط بالگرد متجاوز عربستان در یمن را به ملک سلمان تسلیت گفت

رئیس‌جمهور سودان و امیر کویت در پیام‌هایی جداگانه، سقوط بالگرد عربستانی در یمن و کشته شدن شماری از متجاوزان را به ملک سلمان تسلیت گفتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الیوم السابع، عمر البشیر، رئیس جمهور سودان، و صباح احمد جابر الصباح، امیر کویت، در پیام هایی سقوط بالگرد عربستان در یمن و کشته شدن 12 نیروی نظامی این کشور را به ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان تسلیت گفتند.

عمر البشیر در پیام خود به دولت و ملت عربستان و به ویژه خانواده های نظامیان کشته شده به دنبال وقوع این حادثه در جریان تجاوز به خاک یمن را تسلیت گفت.

امیر کویت نیز با خانواده های قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد و تجاوز آنان به استان مأرب برای هدف قرار دادن خانه های مردم و غیرنظامیان بی گناه یمنی را، ماموریت آنان در ائتلاف عربی برشمرد و برای آنان از خداوند طلب رحمت کرد.

شیخ نواف احمد جابر الصباح، ولیعهد کویت و شیخ جابر مبارک حمد الصباح، نخست وزیر کویت نیز در پیام هایی جداگانه سقوط بالگرد نظامی عربستان در یمن را به ملک سلمان تسلیت گفتند.

روز گذشته (سه شنبه) یک بالگرد نظامی عربستان در استان مارب یمن سقوط کرد که بر اثر آن 4 افسر و 8 درجه دار سعودی کشته شدند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار