ادعای یکی از نزدیکان به کی روش؛

سرمربی تیم ملی در ایران حضور ندارد

کارلوس کی روش برخلاف ادعای فدراسیون فوتبال در ایران حضور ندارد و 9 روز دیگر به کشورمان می آید.

سرمربی تیم ملی در ایران حضور نداردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که مسئولان فدراسیون فوتبال مدعی شدند که کی روش در ایران حضور دارد و برنامه های تیم ملی را پیگیری می کند اما یک منبع آگاه حضور سرمربی تیم ملی در ایران را رد کرد.

یکی از نزدیکان کی روش بیان کرد که کی روش در خارج از کشور حضور دارد و کارهای شخصی اش را انجام می دهد. براین اساس سرمربی تیم ملی 9 روز دیگر به کشور باز می گردد تا تیم ملی را برای بازی های مقدماتی جام جهانی آماده کند. 

به هر حال این سوال مطرح می شود که چرا مسئولان فدراسیون فوتبال عوام فریبی می کنند و در حالی که کی روش در ایران حضور ندارد اصرار دارند که بگویند این مربی در ایران است و برنامه های تیم ملی را پیگیری  می کند. 

اگر کی روش در ایران است چرا برای تماشای بازی های لیگ به ورزشگاه ها نمی رود و دستیاران خارجی  خود را برای زیر نظر گرفتن بازی های ملی پوشان به ورزشگاه می فرستد، پس معلوم می شود که مسئولان فدراسیون فوتبال موضوعی را از اهالی فوتبال پنهان می کنند و قصد شفاف سازی ندارند.
 
اخراج دستیاران ایرانی کی روش هم موضوعی است که هنوز مسئولان فدراسیون فوتبال قصد ندارند شفاف سازی کنند چرا که گفته می شود مقصر اصلی این موضوع فدراسیون نشین ها هستند. 

گفته می شود کی روش به علت اینکه دستیاران ایرانی اش قرارداد نداشتند آن ها را از تیم ملی کنار گذاشت اما مسئولان فدراسیون فوتبال اخراج مربیان ایرانی را خواسته کی روش بیان کردند. 

فدراسیون فوتبال برای اینکه پرداختی های کمتری در تیم ملی داشته باشد با تصمیم کی روش مبنی بر اخراج دستیاران ایرانی موافقت کرد تا هزینه های کمتری برای راه یابی تیم ملی به جام جهانی روسیه صرف کند. 

به هر حال به قول معروف ماه پشت ابر نمی ماند و چند روز دیگر مشخص می شود که کی روش در ایران بوده یا فدراسیون نشین ها حقیقت را بیان نمی کنند!؟

البته روز گذشته مسئولان فدراسیون خبر بازگشت کی روش را به کشور دادند اما نزدیکان به کی روش این موضوع را تکذیب کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار