تبریز؛

کشف 48 کیلوگرم مواد مخدر در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر گفت: از این باند توزیع مواد مخدر، 48 کیلوگم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
 
وی افزود:در راستای تشدید مبارزه اه قاچاق و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبازره با مواد مخدر این شهرستان در یک عملیات غافلگیرکننده و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی موفق به کشف و انهدام این باند شدند.
 
وی ادامه داد: در این عملیات 2 نفر از اعضای این باند دستگیر و 2 دستگاه خودرو نیز توقیف و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.
 
وی اضافه کرد: اعضای این باند، مواد مخدر را از استان های شرقی کشور تهیه و درصدد توزیع آن در این شهرستان بودند که با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر شدند.
 
وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی مراغه در مبارزه با مواد مخدر و پدیده شوم اعتیاد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 60 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف، 75 نفر از توزیع کنندگان دستگیر و نیز 202 معتاد به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.
 
وی افزود: مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی بوده و در این راستا با قاطعیت تمام با توزیع کنندگان این مواد افیونی برخورد می شود.
 
سرهنگ اصلانی فر از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه خرید و فروش مواد مخدر، پلیس 110 را در جریان قرار دهند.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار