رئوفیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

زمام امور کشور را نباید به کسانی سپرد که در دادگاه پرونده دارند/ "احمدی‌نژاد" و "بقایی" قطعا رد صلاحیت می‌شوند

دبیرکل حزب ایران زمین گفت: برای ردصلاحیت احمدی‌نژاد و بقایی شواهد و دلایل متقن وجود دارد و این دو حتما ردصلاحیت می‌شوند.

خابوالقاسم رئوفیان، دبیرکل حزب ایران زمین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با بررسی شرایط صلاحیت محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق برای انتخابات 96 اظهار داشت: اقدام احمدی‌نژاد به ثبت نام در این دوره از انتخابات، به معنای مخالفت صریح با صلاح‌دید مقام معظم رهبری و عدم تمکین وی به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است.
  
 دبیرکل حزب ایران زمین با تاکید بر اینکه برای ردصلاحیت احمدی‌نژاد و بقایی شواهد و دلایل متقن وجود دارد، تصریح کرد:  به نظر بنده این دو نفر حتما ردصلاحیت می‌شوند.
 
رئوفیان با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی قوه قضائیه مبنی بر مفتوح بودن پرونده احمدی‌نژاد و بقایی متذکر شد: پرونده این دو در دست بررسی است و چطور می‌توان پذیرفت کسانی که در دادگاه پرونده دارند و هنوز وضعیتشان مشخص نشده است، زمام امور اداری کشور و مسئولیت خطیر ریاست جمهوری را بر عهده بگیرند.
 
 وی در رابطه با علت حضور احمدی‌نژاد در انتخابات 96 علی‌رغم آنکه گفته بود برنامه‌ای برای حضور در این انتخابات ندارد، خاطر نشان کرد: احمدی‌نژاد چندین بار گفته بود که از همه توانش برای تایید صلاحیت بقایی از سوی شورای نگهبان استفاده خواهد کرد و به نظر می‌آید ثبت نامش یک اهرم فشار است برای اینکه اگر شورای نگهبان احمدی‌نژاد را ردصلاحیت کند، دیگر از ردصلاحیت بقایی خودداری کند؛ اما قطعا این تاکتیک موثر واقع نخواهد شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.