پیامک‌های دریافتی 1396/01/29

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیستم و نهم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:


0919...0912:مدتی هست اتوبوس های بی آرتی پایتخت رمق ندارد و در بین راه در لاین ویژه خراب می شود، خصوصا خط پایانه جنوب - پارک وی ،با وجود داشتن مسافرین در ساعات پیک کاری دچار خرابی و ترافیک می شود،گزارشی در این زمینه تهیه کنید.


4475...0912:از وضعیت اسفناک خانه های مسکن مهر شهر جديد پرند فيلم بگيريد.مردم با کمترین امکانات و از روي اجبار ساكن شدند!پیگیری کنید.
 
 
حالا که قرار است هزینه دندانپزشکی نوجوانان زیر 15 سال رایگان باشد،کاش نظارتی بر ارگانهای دولتی پزشکان دندانپزشکی کنند. چون از بی کیفیت ترین مواد استفاده میشود.


لطفا یک گزارشی در مورد هزینه های فوق العاده بالای ورزش تیراندازی با کمان و قیمت های سرسام آور تجهیزات این ورزش که باعث بی میلی خانواده ها برای این ورزش می شود،تهیه کنید.


0543...0914:لطفا درباره پمپ بنزین های شرکت پخش فراوردهاي نفتي که به بخش خصوصی واگذار شد و نیروی های شاغل در آن با 14 سال و بیشتر سابقه داشتند و بیکار شدند،گزارش تهیه فرمایید.


قضیه پدیده شاندیز را پیگیری بفرمایید،پای ۱۲۰ هزار نفر آدم مالباخته در میان هست که فقط بخاطر اینکه به تبلیغات بیلبورد های شهرداری اعتماد کردند به این مشکل دچار شدند و هیچکس هم جوابگو نیست.صادق


6429...0919:ساکن مسکن مهر امام رضا پاکدشت هستیم ، اینجا با تعداد 8000 هزار واحد مسکونی،فضای سبز  و بانک ندارد ،امکانات اجتماعی صفر هست،پیگیری کنید.


1428...0935:لطفا از خط راه آهن میانه اردبیل که بعد از گذشت نزدیک به دو دهه هیچ خبری مبنی بر پیشرفت کار نیست، گزارشی تهیه کنید.


لطفا این قضیه نیرو های شرکتی دستگاه های اجرایی را پیگیر باشید. ما عمرمان را تو این راه گذاشتیم به امید استخدام، اما الان سن ما گذشته دیگه نمیتوانیم جای دیگه استخدام شویم. لطفا پیگیر باشید


6970...0939:قبلا که خطوط اعتباری را شارژ میکردیم مبلغی به عنوان مالیات کم میشد، الان هم اون مبلغ کسر میشود،هم مبلغی را فروشنده به عنوان ارزش افزوده میگیرد،لطفا قانونی بودن دریافت این مبالغ را بررسی کنید .


گزارشی از پروژه ها و فازهای بهره برداری شده در عسلویه را پخش کنید و نظر سنجی از مردم بومی این منطقه بگیرید، جوانان تحصیل کرده این منطقه بیکار هستند!


3824...0915:لطفا در مورد تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی آموزش وپرورش از قراردادی به پیمانی گزارش تهیه کنید.از سال 91 بلاتکلیف هستند.


2787...0914:لطفا در مورد جاده اصلی تبریز - ارومیه که یک جاده بسیار شلوغ هست ولی وضع جاده و آسفالت خیلی خراب هست و هرساله قربانی میگیرد ،گزارش تهیه کنید.


3402...0912:لطفا در مورد خرابی و چاله های کمربندی اشتهارد به سمت تهران هم گزارشی تهیه کنید،این چاله ها باعث ترکیدن لاستیکها و تصادف خودروها شده است.


9604...0936:درباره خرید بسته های نت از اپراتور ایرانسل و فعال نشدن طرح آن پس از کسر پول از حساب مشتری،گزارش تهیه کنید.


8720...0936:در مورد شرایط بازپرداخت سود وام بافت فرسوده ساختمان و نوسازی آن گزارش تهیه کنید.14درصد قرار بود، در حالیکه 24 درصد حساب می شود!


انتهای پیام//
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار