کرمان؛

جشنواره جابر بن حیان، رقابتی سالم برای دانش آموزان

مدیر آموزش و پرورش جیرفت گفت: جشنواره جابر بن حیان یک رقابت سالم علمی بین دانش آموزان دوره ابتدایی است.

جشنواره جابر بن حیان، رقابتی سالم برای دانش آموزانبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ احمد اسکندری نسب مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با اشاره به ضرورت پایه گذاری پژوهش‌های علمی دانش آموزان در دوره ابتدایی گفت: این جشنواره فرصت و بستری است که دانش آموزان از طریق پروژه های مختلف با تلاش فردی یا گروهی درباره یک موضوع خاص به کسب دانش و مهارت و نگرش خاص تحقیق کنند.

وی جشنواره جابر را یک فعالیت علمی و هیجان انگیز برشمرد و خاطر نشان کرد:  این جشنواره ارتباطی دو سو بین معلم و دانش آموز برقرار می کند.

اسکندری نسب یکی از اهداف برپایی نمایشگاه آثار دانش آموزان را نهادینه کردن آموخته های علمی آنها برشمرد که باعث رشد و توسعه خلاقیت و نوآوری شده و شکوفایی استعدادهای آنان را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این جشنواره  امسال نسبت به پارسال هم  از نظرکیفیت طرح ها و هم تعداد طرح ها بسیار بالاتر بوده که نشانه علاقه مندی بسیار دانش آموزان این شهرستان به جشنواره است.

اسکندری نسب خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با ارائه بیش از 800 طرح و پژوهش توسط 4 هزار دانش آموز دختر و پسر دوره ابتدایی از 27 لغایت 30 فروردین جاری در محل حسینیه فرهنگیان از ساعت 15 الی 20 به منظور بازدید دانش آموزان، خانواده ها و سایر بازدید کنندگان دایر است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار