کرمانشاه؛

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در روز ارتش

مراسم گرامیداشت روز ارتش برگزار و نیروهای مسلح مستقر در استان کرمانشاه با انجام رژه، آمادگی بالای خود را در دفاع از نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مراسم گرامیداشت روز ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولین و مردم ولایتمدار استان، امروز(29 فروردین) در بزرگراه امام(ره) کرمانشاه برگزار و یگان های نمونه پیاده و زرهی مستقر در استان با انجام رژه، اقتدار خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشتند.


امیر سرتیپ فرهاد آریانفر ارشد نظامی ارتش در غرب کشورگفت: پیش از پیروزی انقلاب، پیکره ارتش با قیام امام(ره) پیوند خورد و ارتشیان با ایجاد تشکلات ضدطاغوت به مبارزه با رژیم ستم شاهی پرداختند که زندانی شدن 100 نفر از ارتشیان و شهادت 30 تن از آنان نشان دهنده نقش آفرینی ارتشیان در جریان پیروزی انقلاب دارد.

وی افزود: با پیروزی انقلاب و پیوستن ارتش به نظام، ایادی غرب و گروهک های ضدانقلاب شعار انحلال ارتش سردادند که امام(ره) با ژرف نگری در پیام تاریخی خود در 29 فروردین 1358 به این مسائل خاتمه داد و ارتش نیز با لبیک به این پیام تمام ظرفیت های خود را در خدمت دفاع از کشور گذاشت.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور ادامه داد: با تهاجم رژیم بعث صدام به کشورمان، ارتش در کتار سایر نیروهای مسلح به دفاع از کشور پرداخت و با تقدیم 48 هزار شهید، 170 هزار جانباز و 25 هزار آزاده سرافراز به تکلیف الهی خود عمل کرد.

آریانفرگفت: استکبار تلاش کرد با تجهیز گروه های تکفیری و گسیل به مرزهای ما به نظام مقدس جمهوی اسلامی ضربه بزند که ارتشیان در کوتاهترین زمان به همراه نیروهای سپاه در مرزهای غربی کشور مستقر شده و اجازه عرض اندام به آنان را ندادند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ما در مقابل نیروهای مسلح آماده و شجاع ما زانو خم کرده اند و توانایی هیچ تحرکی ندارند، گفت: ارتش و دیگر نیروهای مسلح آمادگی 100 درصدی جهت مبارزه با دشمنان در هر لباسی که وارد عرصه کارزار با ما شوند را دارند.

آریانفر ادامه داد: ما نیروهای مسلح به فرماندهی رهبر معظم انقلاب این اطمینان را به مردم می دهیم که آماده ایم جان خود را در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کنیم و برای مقابله با هر تهدیدی در مرزها و فراسوی مرزها جان بر کفانه وارد عمل شویم.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.