دستگیری عامل شهادت مامور پلیس پس از 12 سال

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت مامور پلیس در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه، پس از بازگشت به کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار حسین رحیمی  در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت : در تاریخ سی ام تیر ماه سال هشتاد و چهار، ماموران انتظامی شهرستان "قصر قند" در منطقه "ساربوک" در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و مقابله با مخلان امنیت عمومی، در محور های فرعی با اشرار مسلح در گیر شده که در این عملیات استواریکم "نوروز پیری زاده" به در جه رفیع شهادت نائل می گردد که تلاش های پلیس برای دستگیری عاملی این شهادت ادامه داشت. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: باتوجه به اشراف اطلاعاتی یگان های پلیس, هویت ضارب شناسایی شد ولی این شرور با تغییر مداوم محل سکونت و خروج غیر مجاز از کشور متواری بود. 

سردار رحیمی تصریح کرد : یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در تعاقب اقدامات اطلاعاتی از بازگشت این شرور سابقه دار پس از 12 سال به داخل کشور باخبر شده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه و پیچیده در حالی که در ارتفاعات منطقه "ساربوک" شهرستان قصر قند مخفی شده بود،  دستگیر کردند .  

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود : این متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیر اندازی و شهادت استواریکم "نوروز پیری زاده" اعتراف کرد. 

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بلوچ
۱۸:۵۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
درود به شرف سردار رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
بهترین مرگ شهادت است سلام درود بر شهیدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
درود بر زحمت کشان نیروی انتظامی
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۴:۲۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
آفرییییییییییییییییین
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۴:۲۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
تسلیت برای آن مامور جان بر کف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام لطفآ مرزهای شرقی. را با دوربین کنترل کنن.
Iran (Islamic Republic of)
یحیی
۱۲:۲۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام سردار،خدا قوت ، امیدوارم در وظایف محوله کمافی السابق موفق باشید همیشه به نیکی از شما یاد میکنیم،شما دراستان لرستان اقدامات بسیار خوبی درجهت ارتقای ستاد فرماندهی انجام دادید که آثار آن موجود است، اجرکم عندالله
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۱۲:۲۶ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
سیستان و بلوچستان پر از شرور ،اکثر تروریست هام تو اون منطقه اند
-
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
خدارو شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
با سلام

سردار رحیمی یکی از افسران شایسته نیروی انتظامی است . ایشان وقتی رییس پلیس تهران بودند با بیان خوبشان در یک برنامه تلوزیونی بنده را قانع به بستن کمربند ایمنی کردند لطفا تشکر بنده را منعکس فرمایید .
آخرین اخبار