پیام استاندار آذربایجان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی

استاندار آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین ماه با صدور پیامی ضمن پاسداشت از مقام و ایثارگری های دلیرمردان ارتش این روز را به همه ارتشیان جان بر کف تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛استاندار آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین ماه با صدور پیامی ضمن پاسداشت از مقام و ایثارگری‌های دلیرمردان ارتش این روز را به همه ارتشیان جان بر کف تبریک گفت.

در پیام استاندار آذربایجان غربی آمده است:

بسمه تعالی

پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی

۲۹ فروردین ماه، تداعی گر حریت و آزادمردی فرزندان ارتشی امت غیور ایران اسلامی و یادآور ذکاوت و نیز عنایت ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مجاهدان دلیر وهمیشه سرافرازی است که زیر پرچم ولایت و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای نیاسودند و برای اهتزاز گوهر ایمان، عزت و شرافت بر تارک زخم دیده این مرز و بوم، جان در کف اخلاص نهادند. این روز تاریخی، روز "بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های ارتش غیرتمند جمهوری اسلامی” است که نقش بسیار موثری در جنگ تحمیلی ایفا کرد و توان خود برای حراست از کشور را در عملیات‌های مختلف به نمایش گذاشت. کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری‌های آحاد نیروهای آن به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس درخشان، افتخارآمیز و غرور برانگیز است.

اینجانب ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را که پاسداشتی از مقام و ایثارگری دلیر مردان ارتش می‌باشد تبریک عرض نموده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را در پرتو رشادتهای ارتشیان جان بر کف از خداوند سبحان خواستارم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.