رئیس هیئت والیبال اردبیل: فردا سالنهای ورزشی آماده امید های آسیا می شود

‌اخذ مجوز برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در استان اردبیل بعد از حدود 30 ماه پیگیری مداوم تحقق یافت.

رئیس هیئت والیبال اردبیل: فردا سالنهای ورزشی آماده امید های آسیا می شودنادر فلاحی رئیس هئیت والیبال استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازرسان کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون والیبال به صورت متعدد در بازه‌های زمانی مختلف از روند آماده‌سازی سالنهای ورزشی استان اردبیل بازدید کردند که طبق تعهد اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، 29 فروردین ماه دو سالن ورزشی استان اردبیل برای این مسابقات به طور کامل آماده می‌شوند.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل با اشاره به اینکه مسابقات والیبال امیدهای آسیا انتخابی جام جهانی مصر بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: 11 تیم در قالب برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل با یکدیگر رقابت می‌کنند که روز 9 اردیبهشت ماه تیم‌ها وارد اردبیل می‌شوند و 11 اردیبشهت ماه مسابقات شروع می‌شود.

فلاحی با بیان اینکه این مسابقات روز 19 اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد، تصریح کرد:‌ روزانه 4 بازی در قالب این مسابقات در اردبیل برگزار می‌شود که طبق هماهنگی‌های صورت گرفته مسابقات تیم ملی ایران ساعت 17:30 برگزار خواهد شد که اکثر این مسابقات در ورزشگاه رضازاده و 3 بازی نیز در سالن شهید آسمانی خواهد بود.

وی بیان کرد‌: حضور پرشور تماشاگران استان اردبیل در سالن برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا بسیار حائز اهمیت بوده و یکی از معیارهای امتیاز دهی به استان اردبیل برای برگزاری این مسابقات، حضور تماشاگران و استقبال از این بازیها است.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: تماشای بازی‌های والیبال امیدهای آسیا در استان اردبیل رایگان است و در صورت حضور مناسب تماشاگران، رایزنی با فدراسیون برای برگزاری مسابقات لیگ جهانی در اردبیل انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.